Gå til innhold

Så jeg lyset i natt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for tiden en meget forkjølet liten gjeng unger her hjemme og det medfører nattevåk. Men det morsomme i natt var at jeg hadde så mye å tenke på at det ikke gjorde noe... Nesten i allfall. Kom til å tenke på at det er en meget travel dame som ikke har vært inne på sidene de siste dagene og som normalt ville ha ledet an i våre nysgjerrige gjetninger!

Har jeg rett i at det er en travel dame, listefreak som mest sannsynlig ikke var helt klar til å huke av på lista et svangerskap til, men nå får en meget travel vår foran seg????

Eller er jeg helt på jordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg........ ;-)))

Jeg tror mitt stalltips var feil iallefall.......

Spennende!! Og tenk så morsomt den heldige gravide har det nå!!:-))))

Skrevet

Vedkommende pleier jo å stikke innom DIB i løpet av en arbeidsdag også da, ser at tidspunktet stemmer veeeldig godt med når hun ellers pleier å gi livstegn fra seg ;-)

Skrevet

håper arbeidsnatta di

gav knekk på "nøtta"??

hehehehe =0)

sovet i det hele tatt eller??

Skrevet

Litt sånn innimellom. Nå virker det imidlertid som de begge er på bedringens vei, så nå har jeg sendt sambo på trilletur i gråværet mens jeg shiner huset før middagsgjester... Ingen skulle tro at vaskehjelpen var her på fredag!

Men greier jo ikke å la være å stikke innom her da. Ikke glem at det var jeg som knekte nøtta om Teaterrotta Emma, så jeg begynner snart å ha tro på at Gulltopp-imaget mitt er noe forfeilet ;-)

Så ikke skuff meg nå du anonyme ;-) Forventer en bekreftelse i løpet av morgendagens første latte på jobb ;-))))) OG så skal jeg ikke si noe til pappaen altså!!!

Skrevet

nei,her inne er det bare morro å være =0)

tok helt av i går,hehehe....

skulle hatt premie,vår kjære anonym.

for å sette igang di små grå,slik at jeg virkelig fikk trimma di =0)

min knært har sjokkert meg for 3 natt på rad.sov til kl 9.30 i dag også.jeg skal ikke klage....

Skrevet

Ha ha ha - du er ikke alene om tanken, men hennes lille frøken er jo ikke bitteliten lenger da! Og da kan det vel ikke kalles SÅ tett heller......eller kanskje.......for henne..........hmmm.........da er det plutselig ennå flere kandidater............:-))

Skrevet

hehe... Pga det Attpåklatten skriver så hadde jeg ikke henne sååå langt opp på lista...................

Skrevet

Joda, blir i såfall ca 2 år mellom de og i en tårnfrids øyne er da det mer enn tett nok ;-)))))

Før hun selv eventuelt avkrefter er hun nå min hovedmistenkte!

Skrevet

Dytter den så du anonyme får de den...

Skrevet

Trur ikke DET hjelper, Gummelillan ;-)))

Skrevet

Dytter nå likevel jeg da ;-)

Skrevet

Ohoi, jeg leser nok skjønner dere!!

Det er nok ikke meg (sorry Gummelillan....)

Her kommer en liste:

1) Vi skal ikke ha flere barn

2) Karosnuppa er 18 mnd så det hadde ikke bli tett uansett

3) Jeg skriver ikke slik som anonym (men jeg vet hvem som gjør og det skal jeg avsløre i et eget innlegg.).

Beklager at jeg ikke har gått i bresjen for å løse mysteriet med den store magen. Nu skal det bli andre boller, gitt!! Holder på å gå igjennom alle innleggene jeg har gått glipp av og har bare en halv side igjen. Må hente mer kaffe!!!

Skrevet

Gulltopp like blid, hun vet du ;-)

Her har jeg spesialisert meg på å mistenke de det IKKE er. Attpåklatten har også fått gjennomgått...

Hvem er det da????

Skrevet

Hmmm, jeg hadde to hovedmistenkte. du var en av dem. Nå har jeg altså kun en klar kandidat igjen, spennende å se om jeg har rett!

Skrevet

HVEM SKRIVER SÅNN DA KAROMAMMA???????

Skrevet

Hmmmm, det kan, det kan være et blindspor, men det handler om parentesbruk...

Skrevet

Reveenka, Attpåklatten, 2 store og 2 små er ivrige brukere av parenteser!

Skrevet

Men jeg har allerede fire tette, er dessuten nyoperert(utsatte den operasjonen da jeg var gravid med gullet!) og forresten så sitter jeg i dette øyeblikk og drikker en halvliter!

Så det er ikke meg(enda...)

c",)

Tror det er Attpåklatten jeg - hun driver hele tiden og jazzer opp oss andre, og har tips i øst og vest - det er selvsagt bare avledningmanøvrer!

Skrevet

Ha ha ha!!! Ja det tror du nok;-))

Er ikke sååå glad i jazz heller da.................og dessuten så er jeg den eneste her inne som har en gyldig grunn til at det ikke kan være meg - så det så:-)))

Skrevet

hehehe... Her hagler beskyldningene rundt ørene på damene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...