Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Hei. jeg lurer på hva dere hadde gjort, ei venninne av meg blir alene hjemme et år fordi pappan til barnet skal i militæret. Hun sier hun vurderer å skrive samlivsbrudd på dem slik at hun får litt støtte og hjelp det året. Militæret gir stødnader,men langt ifra nok til å dekke utgiftene sier hun. Hva ville dere gjort? orker ikke slike slibrige innlegg om at hun da vil snylte på skattepengene til andre andre osv.. vil bare høre hva andre ville gjort i hennes situasjon. Hun spurte meg men jeg aner faktisk ikke hva jeg ville gjort.
SK&Maylen Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Militæret dekker i allefall halve boutgiftene, ellers veit eg ikkje ka de dekker, tror ikkje eg ville gjort noe slikt, er alt for risky om en blir tatt. Er faktisk bedre ¨å prøve gå på sosialkontoret, og kanskje høre med trygdekontoret om der er noen muligheter for støtte i slike situasjoner. Så veit de jo om at han skal vere vekke ett år, så da går det an prøve spare opp litt ekstra til krisesituasjoner.. eg syns i allefall det er feil ¨skrive samlivsbrudd når det ikkje er det, og blir det oppdaga eller rapportert, så må de betale tilbake all støtte ho har fått, og det er jo ikkje noe sjakktrekk..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 ok, tusen takk for din mening.. jeg skal bringe dine tips videre. men er det flere med erfaringer eller meninger så skriv gjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå