lurermegpå.... Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Har vært en del fram og tilbake ang jula. Men her om dagen ringte eks og forkynte at han har ikke behov for og være sammen med ungene i jula heretter for han skal nemlig få et nytt barn. Fint for meg da, men ikke for barna! De er jo glad i pappa'n sin...
SK&Maylen Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Han bør jo ikkje nedprioritere de barna fordi han får ett nytt.. Det er jo feil, men kan jo hende han tenker på eg da, at siden han da har ett barn at du skal få ha gleden av å ha dine på julafta! Eg hadde blitt glad om eg slapp gi fra meg jenta mi til jul, men en gang må eg det og, er ei høgtid man må prøve ikkje vere egoistisk i.. Ville snakka med han og sagt at barna fortsatt vil feire jul med han, om ikkje annakvert år, om de jaffal kunne komt 3. kvart eller noe?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Skaff en time på familevernskontoret om du ikke føler for att han svarer deg fornuftig privat. dette ville jeg ha skriftlig eller ihvertfall hatt en samtale om om hva han tenker om dette? Blir sjokka jeg, eller egentlig ikke for har hørt mye rart. men ikke la han slippe så lett unna la han få vite att dette går utover barna han allerede har, å att det ikke bare er å skyve de unna bare for att han venter ett nytt med ei annen en.
mamman&andrea Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Skikkelig lusent spør du meg! Spesielt dersom barna er gamle nok til å forstå. Skal jo ikke nedprioritere sine egne barn, uansett hvor mange andre man får.
mamh Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Kanskje dere kan ha en minijulaften et par dager før jul? Det gjør vi, for faren bor i en annen by. Da får alle i pose og sekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå