**My little Miss drama and I** Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg skal på sykehuset i mårn tilig for en tarm undersøkelse.. Jeg fikk beskjed om å ta 3.klyx, noe jeg trudde var søte små tabletter ,men neida.. Er veldig bekymret for om dette kan være farlig for fosteret?! Noen med erfaring ,vet at en dose ikke er det ,men skal ta 3.. Har sykehuset fådd med seg at jeg er gravid eller?! hoff gruer meg å blir så usikker.. Fikk åsså innkallelsen per tlf ,da dette haster så har ikke fått noe brev der det står godt beskrevet.. hjeeeelp....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 jeg jobber i helsevesenet og kan fortelle deg at det ikke er farlig. Regner med at det de små micro laxs du skal ta. Vanlig olje klyks er store og tre av disse kan ikke være nødvendig. Det er ikke farlig for barnet og mange tar micro laxs før de skal føde for å tømme seg...det gjelder også vanlig vannklyks. Lykke til!
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 Det ser ut som vann å de er veldig store de "tubene" jaja må vell ta alle pga tarmen skal være heeeelt tømt ,men synes 3 var veldig mye ,men... det heter klyx rektalvæske , takk for svar, bekymrer seg for alt for tiden... Skal nokk tømme tarmen før jeg føder ja;-)..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 det er ikke farlig og vil ikke berøre barnet.....Tre var jo som sagt mye men det er sikkert for at du skal være helt tømt. Det finnes også væske som skal drikkes men det er jo ikke lurt nå derfor gir de deg denne......
Mamma`N Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 hei hei jeg har litt treg mage om dagen om spurte legen min(spesialist i fødselshjelp pg kvinnesykdommer) om å ta "avføringspiller"...de frarådet med dette på det sterkeste for pillene kunne fremkalle rier... ville bare si deg min verson....lykke til
Stirra ner 32+5 Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Klyx sprutes inn i endetarmen og virker lokalt, så det er trygt ;0)
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2006 Tusen takk for svar:-).. er litt beroliget nå.. skjønner bare ikke hvordan de skal ta den undersøkelsen nå ,men de ville jo ikke gjort noe som er farlig for "barnet" eller meg... ?!
Gizom81 Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Heisann! Ville ringt føden jeg, for å være helt sikker! Lykke til med undersøkelsen!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 hei.. jeg ville hørt me de som kan dette godt! JEG HAR FÅTT KLYX VED BEGGE FØDSLENE MINE, OG DA SETTER VIRKELIG RIENE I GANG..ikke for å uro de..., men er jo ikke tiden for å ta nnoen sjanser..
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2006 Har tatt det ingen rier her, tror ikke sykehuset ville latt meg ta det visst det var farlig for meg....! fikk bare veeeeeeldig ondt i magesekken ,men det gikk over etter noen sekund... Må jo ta det, skal jo dit i morgen har ikke så mye valg, noen sier det er farlig andre ikke... hmm jaja.. skal spørre de på sykehuset i mårn ,hvordan det der egentlig er...
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2006 Ringte legevakta å hun sa at det ikke var farlig ,jeg må tømme tarmen så.. Kanskje nermere fødsel ,men ikke nå;-).. så pjuuuuh.... takk til dere alle iallefall..
Enliiitentil? Skrevet 10. desember 2006 #12 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har av og til tatt klyx fordi jeg har hatt sånn forstoppelse og luftsmerter i magen... og når man tar det rett før fødsel kan det da ikke være unormalt at riene starter av det... eller gjør de egentlig det? Tror neppe det er farlig jeg, finnes verre ting å gjøre når man er gravid. Tarmen har jo ikke noen sammenheng med livmora forøvrig heller så. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå