1stor1liten =) Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg og sambo har en datter på strax 19 mnd. ,han har en datter som er 5 1/2 fra før.hun er hos oss annenhver helg, men når hun er her blir minstejenta så slem. slår å dytter . det er noe hele tiden og det blir bare kjefting Hele tiden! det blir negativ stemning som jeg hater. Men en gang størstejenta er utav rommet er hun for det meste snill igjen. Hva skal vi gjøre med det?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Det er vel et typisk tegn på sjalusi eller reaksjon på endringer?? Snakk med noen som har peiling og få gode råd:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Datteren min gjorde slik mot søsteren sin. Søsteren er hos oss bare annenhver helg. Hun er veldig glad i søsteren sin og er ikke sjalu. Hun gjorde det hvis hun ikke fikk oppmerksomheten hennes med en gang. Hun hadde savnet søsteren sin og slo/lugget henne kanskje får å få henne til å legge merke til henne. Nå sier stebarnet mitt hei og gir søskene en klem før hun gjør det til oss når hun kommer. Vi kan vente litt vi.
1stor1liten =) Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2006 Det hørtes kjent ut, noen ganger når største jenta ser på tegnefilm eller lignende så begynner minsten å plage. det er jo godt mulig ja at hun vil ha oppmerksomheten hennes. minste vil leke men største vil ikke. Minstejenta kan lige godt sitte å kose med henne og gi søsteren sin klemmer. hun er ikke slem hele tiden ,men det er stressende når hun er det.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 dette er en problematikk jeg ikke har tenkt så mye på, men det er jo klart at det kan oppleves veldig drastisk for de små fellesene med barn som kommer og barn som går. det er ikke enkelt. vår er veldg liten enda, men jeg merker at soving blir vanskeligere når barna erher. humøret blir veldig oppspillt. trøtt, urolig, veldig gira hele tida. det er velikke usannsynlig at det vil fortsette med tiden. så synd egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå