♥Snulder Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 ....som maMnge sikkert har fått med seg så er den nye leken for meg Weffriddles.... Lever meg helt inn i hints, clues, forums osv.. Kl. 00.40 i natt så kom min kjære vandrende inn i stua iført ....nothing.... Han mente det var et meeeget godt hint... og at jeg burde vite løsningsordet!! Hehehe....
Urtete Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 HAHAHAHAHAHAHAHA Jeg har ennå ikke skjønt en dritt av den weffriddles-greia, og det er kanskje like greit......?...... ;-))))))))))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Ha ha ha ha ha!!!! Snuldermannen har skjønt det han!! Babyonboard og jeg ble jammen meg sittende oppe i natt til kl 0400!!! Og chattet på msn mens vi fortvilet løste Weffriddles oppgaver!!! Dette blir bare verre og verre! Må vel snart skaffe nanny til ungene, så jeg får tid til alt sammen;-))
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 aner ikke hva di greiene er jeg,men skjønner etter det dere skriver at jeg IKKE skal prøve meg på det.... å det hintet der,ja hahahaha =0)
Babyonboard ;-) Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Veldig bra hint det der.... Klatten; våre bare sover de.............................. :-/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 He he he, selv om sambo her påstår at han danser naken på bordet rett foran meg, når jeg dibber, men at jeg er så oppslukt at jeg ikke har lagt merke til det.........fniiiiiiiiiiiiis.......;-))) Tror nok han tuller jeg;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Han tuller helt sikkert!!! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Satser på det ja;-)) .........ellers så lever jeg et trist liv..........hihihi......:-))
Gummelillan Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 He, he. MIn sambo har sagt at jeg sikkert ikke ville ha sett det om han så sto naken foran meg... Din har tydeligvis funnet ut at det måtte testes ut ;-) TYdelig at de mennene våre synes vi er litt hekta, ja...
♥Snulder Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2006 Hehe.. han fikk den reaksjonen han forventet også! (jeg kunne jo for skams skyld ikke bare bli sittende....)
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 #11 Skrevet 11. desember 2006 Hahahahahahaha! Veldig bra Jeg har omtrent ikke dibbet i det siste, men etter jentefesten på fredag kom jeg plutselig på at jeg måtte inn og lese meg opp. Egentlig klar for legging, på vei fra badet i bare trusa, setter jeg meg foran PCen klar til å skrive i vei. Da kommer kjæresten min og lurer på hva i huleste jeg gjør på nettet klokka 3 om natta....? Gjett om han synes DIB og PC er en smule too much... Trodde han sov søtt jeg. Oooops
♥Snulder Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2006 Hviiin.... jeg fikk en sånn derre flashback til skravlesiden jeg. Innlegg hvor de klager på at gubben sitter oppe og glor på nettporno!! Haha.. hadde gutta våre hatt mulighet så hadde de lagt inn klageinnlegg om at damene deres sitter og dibber.... Dårlig sammenligning kanskje, men det går jo ut på det samme... Bare MÅ ta en liten kikk før jeg logger av....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå