Gå til innhold

hei kjære, fine, morsomme, søte, gode, snille damer


dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare si hei jeg, selvom alle minuttene er fylt opp av barn og tantebarn og mor og søster og matlaging og juleverksted og alt....

 

Først vil jeg si tusen takk til Phantomet for et utrolig kosleig døgn, tusen tusen takk! Jeg syns det er rart at man kan komme som gjest med et barn inn til en familie med fire barn, også er alt bare kosleig og rolig.... Jeg skulle hå bøyd meg i husstøvet, men slikt er ikke å oppdrive i det huset, så da får jeg bøye meg i mitt eget litt seinere i dag!

 

:-)

 

Så vil jeg si at det var morro å treffe dere på phantomlunch... Tenk at dere som ikke kunne komme gadd å komme 10 minutter likevel, og dere som hadde tid til å komme, kom lenge! Det er var kosleig og morsomt og godt og alt! hurra! Nå gleder jeg meg maximalt til å se dere som ikke kom, om et blir på en vandretur i oslo, eller om det blir på bursdagsspa et hemmelig sted, eller om det blir den dagen ale her inne bestemmer seg for å komme til oss i stavanger - ja så gleder jeg meg veldig uansett!

 

Klatten jeg fikk sms fra dritgreipappan om at det antagelig gikk fint med søsteren din. jeg har tenkt mye på dere og håper ting er så bra det kan være!

 

vi snakkes snart igjen, men nå må jeg lage frokost!

 

:-)

 

PS: jeg er IKKE gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære dritgrei hei hei!

Takk for sist! Vi hadde en koselig lunsj hos Phantomet, ja, og det var kjempemorsomt å få treffe deg og veslejenta di. Måtte jo bare se hun dritgreie som spriter opp siden her med innleggene sine enten det er humor eller alvor som skal formidles.

 

Du får ikke snakke for høyt om at du vil ha besøk. Da risikerer du jo plutselig å få besøk av X antall mammaer med babyer. Men der det er hjerterom, er det jo som kjent husrom, så du hadde nok klart å plassere oss alle sammen, du!

 

Nå må jeg ordne med min frokost også. Snakkes!

 

Hilsen ei som heller IKKE er gavid, men bare ser sånn ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Følte meg veldig truffet av tittelen på dette innlegget gitt..hehe...

Jeg kom jo dessverre ikke til phantomlunsjen.... Leah, dagbarnet og jeg satt på legevakta for å ta streptokokk-test, crp og div. Vesle tuttelutten min er snørrete, hostende og har gjengrodde katarøyne på tredje uka nå.... Like greit at vi ikke kom og smittet de andre små tror jeg!

Meeen.... en eller annen gang så møtes vi veit du! Ser frem til det!

Og forresten.... er Phantomet gravid? Du kan si det til meg vettu ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se nicket ditt igjen!!!!

 

Synd at vi ikke fikk møttes skikkelig da. Neste gang!!!!!

 

Og du; har noe jeg skulle ha sagt deg, men rekker det ikke nå ;-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å det var så dumt at jeg ikke fikk til å møte deg denne gangen, men glad for at du har kost deg er jeg jo:-))

Og det var så koselig og rørende at dritgreipappan la inn et innlegg på fredag:-))) Søte dere:-)))

 

Neste gang så skal vi møtes - om ikke jeg rett og slett dukker opp i Stavanger da;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger har jeg vært i EN gang... Så ut til å være en veldig koselig by, så du skal ikke se bort fra at vi plutselig dukker opp ;-)

 

Vet aldri med modne mammaer vettu ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gode dere er, det var jo det jeg sa - dere er toppen!

 

Hvor gøy hadde ikke det vært? med tusen damer og barn og babyer og alt! åhh så stas.... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...