Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Klapp dere selv på skulderen og si at jeg gjør en helt fantastisk jobb!! Også må dere alle ha en riktig fin jul,kos dere med det vakreste dere har og ikke bry dere om uvitene idioter som kommer inn her for å lage kvalme!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 En riktig god jul til deg og dine..
Janne&Noah Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Jepp, nå har jeg gjort det! God Jul til dere også!!!
Andrea05 Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 klappa meg selv skikkelig godt nå ja. god jul til deg og dine også. klem
SK&Maylen Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Klapper og smiler HA ei kjempefin jul
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 jepp: ) en kjempegod jul til alle dere andre her inne !!
Galskapens overhode Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Klappe meg selv på skuldra når eksamen er over på tirsdag.. DA skal jeg begynne med juleforberedelser jeg også.. God jul til alle..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 Lykke til med eksamen!!!! Mvh HI
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #10 Skrevet 12. desember 2006 Signerer den og ønsker dere alle "en riktig god jul" c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå