Gå til innhold

Til alle dere på aleneforeldredebatten!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Klapp dere selv på skulderen og si at jeg gjør en helt fantastisk jobb!!

Også må dere alle ha en riktig fin jul,kos dere med det vakreste dere har og ikke bry dere om uvitene idioter som kommer inn her for å lage kvalme!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En riktig god jul til deg og dine..

Skrevet

Jepp, nå har jeg gjort det! God Jul til dere også!!!

Skrevet

klappa meg selv skikkelig godt nå ja. god jul til deg og dine også.

 

klem

Skrevet

Klapper og smiler :)

 

HA ei kjempefin jul :)

Skrevet

Jo takk og like så=)

Skrevet

Klappe meg selv på skuldra når eksamen er over på tirsdag.. DA skal jeg begynne med juleforberedelser jeg også.. God jul til alle.. :)

Skrevet

Lykke til med eksamen!!!!

Mvh HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...