Gå til innhold

Hei! Nå kommer jeg snikende inn litte grann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt angrepet av deppeviruset... igjen..

Så må vel si at dette er et syte innlegg, lov det eller???

Kjenner jeg begynner å bli litt lei igjen, ikke bra, for jeg har hatt noen fine dager nå... Ja faktisk uker, etter at jeg sluttet med pillene... Føler meg FRIIIII=o) hihi...

Men nå har baby suget kommet for fullt igjen... Tenker på det heeele tiden, akkurat som dere... Skulle ønske sambo var klar... Men det er han ikke...Dessverre...=o(

Åååå... som jeg har lyst på en liten en...

Snakket med mamma en stund tilbake at jeg hadde så lyst på en til nå... Men at jeg må vent litt til.. Og det var hun enig i for at jeg måtte få orden på utdanningen min og økonomien...Greit nok...

Men nå virker det sånn om hun venter på at jeg skal si at jeg er gravid igjen. Ikke så veldig rart egentlig, sånn som ejg har snakket om baby og plutselig muse stille fra min side...

Sluttet på pilla for en mnd i sommer for det ble litt kuss i syklusen min.Men så startet jeg på nytt igjen og da fikk jeg stooooore pupper vondt i magen og var veldig sliten...Typiske gravid symptomer... Hun spurte jo om jeg var gravid da, sa jo nei for det er jeg ikke... Så får jeg mensen og det er helt anerledes enn det jeg har hatt før, mamma spurt om jeg skulle ta en test da, men sa at jeg hadde gjort det og er ikke gravid... Siden helt stille..

Men det komemr sånn små hint på at hun også er litt klar for å bli mormor igjen... Virker som alle andre og er klare for en liten en til i familien bortsett fra sambo... Litt av et press han har... hahahaha...

Nei nå var jeg slem..hihi... Men, jeg vet ikke... Hvordan få en mann klar, uten å presse og mase og veeeeeeeeente leeeeeeeeenge... slitsomt...Pyskisk sett...

Uff, sorry, måtte bare få det ut litt... Beklager at det ble lang og litt lite forståelig men håper dere skjønte noe da...

Dere er flotte jenter...

*klem*=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...