Gå til innhold

Nå går detektiven til verks her ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, da tilhører jeg både DiB og BiM!!!! 09:19 8.12.2006

Hvis alt går som det skal, så blir det to tette her i huset. Har tatt to tester som var veldig positive, så da blir terminen i begynnelsen av august en gang. Dette er både gledelig og litt skremmende.Måtte bare fortelle det til noen.Skal etter hvert gi meg til kjenne, men foretrekker en liten stund fremover nå å være

Anonym

Hehehehehehehihihihihihohohohohoho

Tror jeg ler meg ihjel her altså!

Hadde ærlig talt ikke tenkt over at innlegget mitt skulle føre til SÅ mye spekulering!!!

Anonym

Bare så det er sagt så står jeg ikke på noen gammel eller ny terminliste. Jeg har heller ikke antydet hvor lenge siden det er sist jeg var inne på BiM

Hehehehehehehehe

Anonym

Jeg må bare få si takk for alle gratulasjoner!

Jeg tenkte dessverre ikke over at det skulle føre til så mye spekulasjoner, men når det er sagt så må jeg få si at jeg har det veldig moro da, iallfall siden det er bare meg i hele verden som vet svaret! Har tenkt å spare nyheten til far til julekvelden (hvis jeg klarer da). Det hender seg han er inne og leser her, så derfor må jeg nok fortsatt få forbli

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blir ALT gått gjennom med lupe!!! haha

Skrevet

He he he jeg bare fortsetter å le så jeg rister jeg;-)) Lurer på hvor lang den tråden til tonetroll egentlig kan bli!!! Det er vel ny rekord her inne tror jeg!

Også lurer jeg selvfølgelig VELDIG på hvem den hemmelige gravide er da:-)))

Skrevet

Ja den ligger ganske så høyt oppe på lista!!!

Og klatten, hvem lurer ikke på DET liksom??? hahahahaha

Skrevet

hohohooooooo=)

noe sier meg at du vil sitte oppe i natt =)

hehehehe

Skrevet

Mulig mulig.... hahahahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...