Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Hvordan tok dere det når xen (barnefar) begynte å sjekke damer på nytt? Tror han har ventet litt og kanskje villet ha meg tilbake. Men nå er han i gang. Forteller meg alt (tror jeg hvertfall) . Må innrømme at jeg er sjalu! Hadde aldri trodd det. Vet egentlig innerst inne at det aldri blir oss igjen, men likevel.. Huff. Vanskelig! Er det noen som kjenner seg igjen?
Manhattan skyline Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Hehe, det gjorde han allerede da vi var sammen, har jeg funnet ut i ettertid. Men det er faktisk først nå, ti mnd etter gutten vår ble født, at jeg synes alt er helt ok mellom oss. Håper bare han finner en ordentlig dame hvis han skulle binde seg!
Winterlady Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Det ble slutt mellom oss under graviditeten. Først nå har han fortalt at han har vært på date en gang i juni, og en gang i oktober. Det ble nok utløst av at jeg snakket om at han måtte passe vår datter når jeg skal på singelfest, han følte seg nok trygg først da til å si det. Ellers snakket han om i mars at han hadde lurt på å gå med på en blinddate som en venn ville overtale ham til. Hadde fremdeles følelser for ham da, og ble kjempelei meg av at han faktisk heller ville på blinddate, enn å se om vi kunne få det bra sammen igjen...
Mamsen in tha house Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 x-en vart ilag med x-en sin igjen 2mnd etter det vart slutt... Jeg gjorde det slutt med han for jeg viste vel innerst inne at han ikke var forelsket i meg, men x-en sin.. Vi vart ilag etter jeg hadde fått snuppa.. Vi måtte prøve å være ilag for snuppa vår, men det gikk ikke.. Ingen av oss klarte å gå inn for det.. Så sann er det.. Men vi er alle venner..
mamman&andrea Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Jeg trodde aldri jeg skulle bli sjalu, siden jeg ikke ville ha han. Men rart det der. Ble skikkelig sjalu og nedfor den dagen han begynte med andre, selv om jeg hadde vært med andre lenge før han begynte. Men men.. Er vell sånn når noen har vært "vår" en gang.... Går heldigvis over!
♥snuppa♥ Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 x min gifta seg 1,5mnd etter det ble slutt m oss.. jepp jepp, må bare le altså... skal jo sies at d var jeg som gikk fra han da å aldri vært sjalu eller angra på valget mitt.. Han gifta seg m ei russisk dame han traff på nett, hehe
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Synes synd på den dama som er blitt sammen med x'en min!! Han er ikke god, rett og slett. Hun bor visst i danmark. Håper bare det er en skikkelig dame dersom hun skal ha noe med lillegutt å gjøre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå