Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Noen besteforeldre her som har kontakt med barnebarn, selv om far ikke ønsker kontakt med barnet?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Far vil ikke ha noe med oss å gjøre, men jeg tok mot til meg og skrev brev til foreldrene hans. Det gikk så bra som det overhodet kune gjøre, og jeg angrer absolutt ikke. De er verdens herligste (og stolte) besteforeldre, og vi treffes jevnlig. Jeg håper fortsatt at pappa'n skal forandre mening.
ungdomsmor Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 farmor og farfor her har hat kontakt med barnet siden hun ble født,er nå 7 år siden,beste farmor og farfar i verden.far har ikke kontakt og det kommer nok heller ikke til og skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå