Gå til innhold

Gynekologer på Østlandet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå forsøk LENGE. Vært gjennom 2 kurer med pergotime uten at det har blitt gravid av det. Alt ser bra ut "innvendig" hos meg og jeg har fått fine eggløsningsverdier etter hver pergotimekur.venter på sæd-prøven, men den ble også tatt for 3 år siden da vi slett med å få nr. 1, da var den bra. Måtte da også ha en pergotimekur Gynekologen jeg har brukt kan ikke gjøre noe mer sier hun , jeg kan gjerne gå på flere pergotime kurer, men det vet jeg ikke om jeg orker- blir dårlig av dem + vektøkning. Noen som bruker eller vet om gynekologer som utfører noe mer en bare å bruke innvendig ultralyd og som kan skrive ut eller gjennomføre noe mer en pergotime kurer.

Trenger hjelp nå!

Vente tiden på evt. prøve i det offentlig er veldig lang og sjangsen for å komme seg innenfor dette systemet er vanskelig så lenge vi har en fra før.,vi blir nok ikke prioritert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, selv om dere har et barn fra før så blir dere prioritert. Fertilitetsklinikken i porsgrunn har ventetid på ca 7 måneder, og der får du jo full utredning, f.eks om du har tette eggledere, eller annet, du blir grundig undersøkt. Så stå på. Reis til egen lege å be om å få sendt en henvisning til fertilitetsklinikken!

lykke til. Hilsen en som står i kø for å få hjelp til barn nr to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...