Trine 77 Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Har nå forsøk LENGE. Vært gjennom 2 kurer med pergotime uten at det har blitt gravid av det. Alt ser bra ut "innvendig" hos meg og jeg har fått fine eggløsningsverdier etter hver pergotimekur.venter på sæd-prøven, men den ble også tatt for 3 år siden da vi slett med å få nr. 1, da var den bra. Måtte da også ha en pergotimekur Gynekologen jeg har brukt kan ikke gjøre noe mer sier hun , jeg kan gjerne gå på flere pergotime kurer, men det vet jeg ikke om jeg orker- blir dårlig av dem + vektøkning. Noen som bruker eller vet om gynekologer som utfører noe mer en bare å bruke innvendig ultralyd og som kan skrive ut eller gjennomføre noe mer en pergotime kurer. Trenger hjelp nå! Vente tiden på evt. prøve i det offentlig er veldig lang og sjangsen for å komme seg innenfor dette systemet er vanskelig så lenge vi har en fra før.,vi blir nok ikke prioritert.
Mille med 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 hei, selv om dere har et barn fra før så blir dere prioritert. Fertilitetsklinikken i porsgrunn har ventetid på ca 7 måneder, og der får du jo full utredning, f.eks om du har tette eggledere, eller annet, du blir grundig undersøkt. Så stå på. Reis til egen lege å be om å få sendt en henvisning til fertilitetsklinikken! lykke til. Hilsen en som står i kø for å få hjelp til barn nr to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå