Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det kveld igjen,dagene bare fyker av sted. Før jeg veit ordet av det står jeg på salongen og klipper hår igjen...

1D-skal prøve å sende deg melding så gir du tilbakemelding på hvordan det fungerer.

Tror jeg har innlegg nr 200 og så klarer jeg ikke skrive noe mer inntresangt enn dette;)

Natta alle i hop!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da svanine ikke liker sjokkis kan den sendes direkte til Fetsund. Alt slklir ned. Helst ikke nøtter. (lov å prøve seg vel)

Ja hvem var det som sutra om å få starte tråd? Varre ikke deg a pt? Har visst blitt en del av innmeldinsresultatet, så nestemann ut får krangle seg til æren..eller være kjapp. Herk har heler ikke starte. Kanskje på tide du blir tatt opp i tråden nå herk? ;) (uff huskedynahuskedyna)

Er det så mange innlegg her som er interessante ama???

1D: Du ser på "din side" så står det på høyresiden "du har post" ellerr noe sånt. Kikk litt på din side, så ser du det. Nå har du kanskje fått post av ama.

Nei se der logga herk seg på og gitt:) Velkommen hit i natten herk. Tror jeg er ferdig med julekorta. Er noe drit med ting som ikke funker som det skal og når det skjer ting på pc som ikke skulle skje. Argh! Får bli som det blir snart tror jeg.

Skrevet

Da har endelig Aurora kommet til verden:)) Gratulerer så masse Popkind!! Gleder meg til å få titte på den lille:)

Skrevet

Gratulerer så mye med Aurora Popkind! Det skal visst ikke alltid være barebare å sette disse små til verden... Men du verden så deilig det er når de først kommer :-D

Er bare sååååå trøtt. Typisk at vi skal bort da, hehe. Men dere tåler vel å se det trøtte trynet mitt, vel? Var jo i krigen i går (les: julehandling), og stressa verre enn verst for bare å bli ferdig. Klarte det, men var helt kjørt da jeg kom hjem. E hadde fått flaske og A var heldigvis klar for å få litt av begge sider. Tror ikke at jeg hadde klart å mette begge to for den saks skyld heller, merker det fort om jeg stresser/spiser lite en dag - da klarer jeg ikke mette alle munner.

Siden E fikk mme var gutta i usynk i natt. Anbefales ikke! Så derfor ga jeg pupp 24 + 01, 03 + 04, 06 + 07. Pes! Så vondt i hodet fortsatt... blæææ!

Gleder meg til å treffe alle nye trådansikter i dag. Må la de små sove litt før jeg vekker de og putter litt veimat i de. Så kan ikke love helt akkurat når vi er der, men skal prøve å ikke være alt for sene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...