Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dæven de har blitt flinke til å sovne på kvelden!

Holder på med julekort jeg også... slitsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svanine: hørtes pes ut å punktere. Hvordan gikk det til forresten? Ser jo veldig solide ut de vognhjula!

Tiny: Vi får satse på 6 mnd! Da blir alt såååå mye bedre for de søvnløse små (og det motsatte for de som liker å sove-summasumarium-om 1 mnd så får du det heilt topp og om nesten 3 mnd får jeg det slik som du har det nå)

Molait: ferdig med rydding og vasking?

Jeg har sett Dirty Dancing! (akkurat som om jeg aldri har sett den før....),rullet marsipan hos sambo`s bestemor og i kveld begynte vi med å prøve å la vesla finne søvnen selv. Var inn og ut ca 5 ganger-men kun sutring/ingen hyling. Så hvis det fortsetter på dette viset så er jo det fint:) Det er lov å håpe!

Har også kjøpt sånn badebukse til vesla-så nå er vi klar!

Skrevet

Nei jeg er ikke det tenk. Men har ikke gjort det i hele dag da. Også sovnet jeg med E i stad så da forsvant en del av kvelden.

Kjipern at nettene dine er sånn Tiny. E er oppe hver 3 time på en god natt. Da f.eks. 23, 02, 05, 08. Så skjønner du er trøtt men altså..ja..hehe er litt oppe her og:)

Må få laget pepperkakehus og rulla marsipan med ungen snart. Uff tiden strekker ikke til:(

Skrevet

Hva sjer a??? Gabriel tok kvelden kokka 19.30. Han pleier jo ikke å legge seg før 23/24. Vi har vært på smartclub og elkjøp og han har vært trøtt og sutra hele tiden. Så når vi kom hjem og fikk på han ny bleie og mata så sovna han i senga vår og der ligger han ennå. Stappa inn puppen i 22-tida fordi han sutra litt, men han åpna aldri øya. Håper ikke han skal ta morran alt for tidlig da. Han pleier jo å holde ut i senga mi til klokka 12:)

Har forresten fått kjøpt 12 julegaver og 2 bursdaggaver i dag! Gjett om jeg er stolt!!!! Nå er det bare 3 igjen så er alle 24 julegavene unnagjort.

Når skal vi møtes til bading i morgen da? Klokken 13.00 utenfor?

Og Molait, har du en truse til overs(til Gabriel altså, ikke til meg) i tilfelle jeg ikke får tak i noe?

Skrevet

jepp, tar med det jeg finner.

Vi møtes utenfor 13 ja. Er det kaldt møtes vi kanskje rett innenfor:)

Natta!

Skrevet

Hei!

ja da er jeg endelig ferdig med 4dagersfesten phu

Torsdag var grei og rolig ut å spiste lutefisk med jobben og et par øl etterpå tok taxi hjem jeg da og heldigvis viste jeg veien hjem for den GPS må ha stått på hue he he den viste konsekvent feil vei. Den ba oss snu da og det var sånn at den gjentok og gjentok .

Oskar stakarn var ikke fornøyd med flaske og gråt når jeg kom hjem men smilte mot meg når jeg rundet inn i stua.

Fredag skulle vi til gokk som Molle sier ja da Fetsund og med avreise hjemmefra 16 så ble det litt travelt med barnevakt og sånn. Ikke så ok å komme på julebord i gokk og atpå til finne ut at der var det ikke dekning!!

vel vi hadde det knakenede gøy da ute i bushen med oppgaver og sånn. Henge i vaier over vannet, byggebro over vannet osv. fikk nå tyllet innpå 5 små øl før kl ble 00 og turen vendte hjemover. Var hjemme 2.30 og stakarn måtte jo bare få en liten tår han var jo så ikke klar for å sove uten pupp. Sovnet straks etter det og sov lenge.

Lørdag endelig fest meg Oskar jeg kjørte bil påtide for O. å gå 100% alkohlfri pupp:) Han var kjempe flink han sov til mor hadde spist opp deserten og da skulle han opp og hilse på de andre.

sov så godt om natten hadde spist i 23 tiden og sov mange timer fikk en tår kl 4 og 9 og kl 12 våknet jeg av at pappa ringte. tittet bort på Oskar og der lå han å koste seg i sengen. Utvilt mor her altså

i kveld har vi vært på juleselskap hos onkel. Jeg har tatt noen glass øl- Oskar sov flere timer under selskapet og 2 min med pupp før vi trillet hjem Tenkte han skulle f¨å mer mat men han sover fortsatt så det får bli senere.

Jeg husker aldri natten sånn med klokka så det er imonernede dere som husker selv bare til 4

At dere får med dere bøæsjing er også rare greier for meg;)

Det finner jeg ut når jeg skifter på ham.

Jeg er ganske klar med julegavene egentlig Mamma og pappa paset oskar noen timer på dagen på lørdag og jeg har vel aldri vært så effektiv som jeg var da med å shoppe. Deilig å slippe vogn på en lørdag. Gadd jo også å dra flere steder.

bake må jeg jo gjøre og ribbe må jeg jo kjøpe vaske skal vel gjøres og ja da mye å gjøre

Skrevet

Herk: hørtes ut som du har hatt noen morsomme dager:) Skal du kjøpe ribbe må du ta på deg slåsshansker! Var på butikken her en dag og der stod kamphanene og reiv og sleit i ribbepakkene-sambo slapp ikke fram nesten-og når han prøvde å ta en pakke med ribbe ble det reve ut av hendene hans med et skrik: Den skal jeg ha!!!

God morgen forresten:)

Skrevet

Ribbe-fight! Det må jeg si! Sprøtt. Gubben skulle kjøpe pinnekjøtt i går, men av alle ting kostet det over 300 kr kg på Meny. Snakk om sosse-pinnekjøtt - sånn skal vi ikke ha!

Høres veldig gøy ut Herk, men tror ikke jeg har kondis til et slikt opplegg... :)

Nå har jeg spist frokost, og husker alt som skjedde i natt, hehe. Ikke lenge etter at jeg hadde skrevet skryteinnlegg om at de sov så søtt våkna E med et vræl kl 22. Skjønte ingentingen jeg, tenkte han var sulten (rart, siden han hadde spist for mindre enn to timer siden). Gikk ikke å roe han, så da var det fram med puppen. Ikke ble det noe bedre... og det tok litt tid for dumme meg å skjønne at han faktisk hadde vondt i magen. Han har jo aldri det, det er jo alltid A som sliter med sånt. Så etter litt stryking og rugging sovna han på fanget mitt. Hadde selvfølgelig akkurat laget kakao og noen skiver... men men.

Så var det rolig til vi skulle legge oss rundt midnatt. Ny runde med mating på begge 00-0045. Sov søtt til 03.30 - 0400, sovna igjen 0430. Ny mating rundt 06-0630, så var det morra kl 0915, opp i stua for da ville begge ha mat NÅÅ. Greit med dobbeltamming når begge vil ha samtidig ja. Grei natt, men gleder meg fortsatt til de er ni uker (vent, det er jo det de er... snart 10 faktisk...)

H fikk fiksa hjulet, lappa og fylte det på bensinstasjonen. Man er jo ganske avhengig av vogn, så kan jo ikke være uten hjul.

Lurer på hva vi skal gjøre i dag. Fint vær til å gå tur, egentlig. Burde vært innom jobben å si hei en dag, men vet ikke helt om jeg gidder i dag... hehe. Får se.

Skal på jentekveld i kveld, gleder meg veldig. Alltid godt å komme ut av huset, og godt å komme hjem igjen :-D

Skrevet

22.00, 01.30, 04.30, 06.30 og 9!!!

Sove 30 min på formiddagen. Blæ. Er han supertrøtt når vi skal bade. Er så typisk assa. Skulle fiksa et par småting i ls men alt er så styr med baby på slep. Og soving og mating og surving og spes når han ikke vil ligge i vogna våken.

Lykke til Popkind!! (hun blir satt igang i dag, 15 dager på overtid) glad jeg fikk påtermin jeg ass..

Jaja, får pakke siste rest jeg da. Jeg som skule shine litt til cat og Mr.T kom etterpå og. Hmf. Ja og W er hjemme med spysjuke da. Oppi alt!! Han ser en film mens vi bader. Digg med stor aldersforskjell noen ganger:)

Skrevet

Heisann jenter:)

Noen som skal på treffe onsdag 20/12 eller? Har lurt på å dra en om Jenny er i humør:) Noen andre.. hadde vært koselig sånn rett før jul da:)

Skrevet

Nå er vannet borte og!! Kommer en vannmann straks. ¤"%#"¤&%&/"# maaaas!! Ikke få trekt ned når gubben har bommelommet..pføy! (men stakkars han og da, hehe)

Ja vi skal på treff bortimot hele hurven:) Men skal til Tiny. Er førjulstrådtreffsamlig. Med grøt og parsimngris (?) og saft. Røøød(!!)

Takk for koselig bading i dag jenter:) Hilse pappan din å si at han er kul Tiny;)

Skrevet

Hihi-ikke få trekt ned-tror det er mest flaut for han egentlig:)

Var koslig bading ja! Vesla har vært grinete siden vi kom hjem og fram til nå-men nå er hun superglad:)

Tiny: er det noe som du vil jeg skal ta med til treffet? vesla seff, men skal jeg ta med noe annet?

Skrevet

Pappa'n min er kjempesnill som lar oss bade ja!!!! Skal hilse han og si det jeg :)

Og det var kjempekoselig å bade sammen med dere!!!!

Kommer ikke på noe dere skal ta med annet enn dere selv, men om dere har noen spesielle ønsker så bare ta med det dere vil.. Jeg skal må ihvertfall servere grøt, RØD saft (huske å kjøpe imorgen) og kaffe.. Noe til kaffen kanskje?

Skal sende ut veibeskrivelse til dere som ikke har vært her før!! Må bare skrible det ned først :)

Nå har jeg lagt vesla og satt på både en vaskemaskin, lagt sammen det i tørketrommelen og satt på oppvaskmaskinen... Er ikke så veldig langt unna besøk-ryddig her nå :) Venter jo storinnrykk onsdag jo...

Kontroll imorgen!! Kl 9!!!! Tidlig ja... Vaksine og greier!!

Tipp på Tiril da (ser noen har gjort det). Var 6280 og 63,5 cm for en måned siden..

Skrevet

Gleder meg til svømming etter nyttår - da skal jeg få det til å klaffe en dag. Høres så moro ut :o)

Gikk på babysvømming med C, men har ikke gjort det med A.

A har forresten begynt å snu seg i senga om natten i søvne. Og han vil ikke sove på magen. Dette resulterer i at han våkner og gråter. Jeg må inn og snu han, så sover han videre. I natt snudde jeg han 5 ganger... Snork... Skal få låne en sånn pose av kusina mi, så skal jeg se om det går (selv om jeg ikke vet hva jeg synes om det, men er åpen for å prøve) Ser liksom for meg tvangstrøye, men hun brukte det leeeenge på sønnen sin, uten at det ser ut til at han har fått noen traumer av det - hehe.

Gleder meg til onsdag jeg, julegrøt og rødsaft - jummi!! Skal bli moro å se alle igjen og å treffe de jeg ikke har møtt tidligere :o)

Tipper Tiril veier 7465g og er 66 cm - lykke til med vaksine!

Skikkelig kipt å ikke få skylt ned bommelomme - skjedde meg en gang på jobben faktisk, såååå pinlig, hadde ikke lyst å gå ut fra do :o)

Ha en fin kveld a dere!!

Skrevet

Takk for koselig kveld Molle!! Synd vesla var så sutrete og irriterte deg med all lyden... :P

Og hvordan ble det, kunne man ha alko-mm i kaffen??? Smaker det som KB tror du??

Skrevet

Sånn, da har jeg sendt ut veibeskrivelser :) Om noe skulle være uklart så er det bare å si ifra! Det skulle være mulig å komme seg frem på et vis!

Og dere som ikke har fått mail, så regner jeg med at dere finner frem igjen :)

Bommelomme i toan som ikke forsvinner er ikke moro! Husk å ha døra lukket da ihvertfall!!

Skrevet

Tipper 7130 og 65 jeg. 7400?? Synes jeg ser mer og mer av halsen hennes så kan da ikke være så mye?

Ikke kommet meg til det der med kb enda cat..hehe. Sittet i tlf. Får vel slenge ut et etterpå. Eller har du kanskje gjort det alt? Ikke sjekka jeg. Ja makan til bråk på jenta di!! Helt utslitt jeg nå. puh.

Sånn pose er så fint så. Brukte det til Will. Evt. trenger du ikke stroppe fast. Ikke like lett å få snudd seg i sånn pose. Vi brukte lite stroppper.

E våknet på vei fra senteret i dag. Sov vel borti 45 min. Masse sutter hjemme. La ham etter en stund og som da hele 40min!! Så han har hatt 3 dupper som vanlig, men mange timer mindre enn han pleier. Håpe det ikke har innvirkning på natten. Prøvde å holde ham våken men litt over 19 måtte vi bare gi opp. sovet siden da. Kunne jo godt vært oppe i dag som vi hadde besøk da. Han har begynt å snakke så høyt!

MTG, vi får avtale noe om i morgen vi da. Trenger vel kanskje noe innkjøp. Kan evt. møtes på rema og gå sammen til deg derfra. Om du ikke har alt du trenger da. Kan godt bake sånne greier assa. Kan bake 2 sorter og dele og så mangle vi bare 5;) Men assa mine bakekunnskaper...ja du kan jo høre litt rundt på tråden. Kan bake muffins da:) (bare vanlige vel og merke..)

Skrevet

Logga meg på hotmailen nå og gjett hva...

JEG har vunnet på Dib julekalenderen den 15 des... EZ Strider vogn fra Instep - aner ikke hvordan den er, men moro er det lel. Her er hva de har skrevet om den...

Lett og god sportsvogn/joggevogn, håndbrems god liggestilling fra barnet kan sitte litt selv.

Perfekt på flyturer til syden. Super trillekomfort. Enkel å slå sammen - lav vekt.

Jeg vinner jo aldri noe - men nå kan jeg ikke si det lenger heller ;D

Tihi, måtte bare fortelle det - juhu!!!!!!

Skrevet

Status etter 3 mnd-kontroll:

7025 g og 61,5 cm. Forferdelig vondt å bli stukket, men formen er grei nok, så kan ikke klage på det.

Julekortene er sendt! Ellers ligger jeg håpløst langt etter, men jul blir det lell.

Skrevet

Tiny: Veibeskrivelse er mottatt og jeg gjetter jenta di til åvære 7000 temmelig nøyaktig og 64 cm lang.

Petronella: Vant du!!! Jeg og vil vinne-åååå så misunnelig. Vinner aldri noe jeg heller,men jeg vil jo vinne!!!

Simbam: så lenge kortene kommer ut før julaften så er alt på stell;)

Skrevet

Ah, kom forresten på at jeg ikke har gratulert Tiril med 5 mnd - eller har jeg det... Nåvel, hun fortjener sikkert en ekstra en i så fall!! :D

Og Herk, er du sånt nattemenneske du eller?? Ser jo aldri deg her inne før ved 00-01 tiden på natten. Holder du 24-7 ;D

Julekort ja - de er jeg faktisk ferdig med for leeenge siden (som om det hjelper). Ligger tom i konvolutter, må bare få surra meg på posten med de. Hmmm, får gjøre det i morgen før jobb lunsj.

Nå får jeg køye - god natt damer!!

Skrevet

Tusen takk for koselig svømmetur i dag:) Hils pappan din, Tiny og si at han er snillere enn snillest.

Molait, ja, vi kan jo bake to slag. Hva har du lyst til at vi skal bake da? Kan jo bake muffins da:) Ellers så har jeg masse pepperkakedeig om det er av interesse. Samme for meg, men jeg vil gjerne lage de kokosgreiene også. Liker det jeg:)

Vi kan godt møtes på rema. Må jo handle inn litt stæsj. Har forresten fått penger i dag også. Omsider. Og gabriel har fått verdens tøffeste juleantrekk. Skjorte og slips og mørkeblå bukse med matchende tøfler.

Når skal vi møtes da? Hva passer med soving og sånn? Sovingen til G kan ikke tas hensyn til, for den har jeg ikke peiling på.

Skrevet

ja jeg er natt menneske og har ikke tid på dagen til å gå på dib fortiden

skal vi se Molle det var vel din som hadde fått atopisk stakars liten det kan klø ganske voldsomt Husk at når du bruker kortison så bruk det over flere dager og trapp litt ned mot slutten slik at du ikke stopper brått opp. Ellers er det lett for at det bare kommer igjen med en gang du stopper.

gleder meg til onsdag og takk for veibeskrivelse Molle husker du dyna?

Oskar har vært litt vanskelig å legge idag Han har bare ønsket kos og ikke å ligge alene - ikke typisk han- Nå ligger han å skravler her borte så da sovner han vel tvi tvi.

mamman til gabriel har du en grei kokosmakron oppskrift eller?

Simba du har en kraftig plugg du også da!!

Skjekka en tråd her på siden for noen 6 mndr resultater. Småfolk alle sammen :)

gjette på T skal vi se: 6950 og 65 cm

Penger ja jeg har i det siste gjort et forsøk på å samle penger, jeg har sendt inn lønnsbilag på manglende lønn o g noen utlegg som jeg regner blir ca 10.000 jeg har sendt inn noe kjøregodtgjørelse som jeg har regnet meg frem til ca 1000

sendt inn forsikringskrav på 10.000 Så nå er det bare å vente på at pengene skal strømme inn.

høres gøy ut å bade

Grattis med sier da petro så du det på din side eller måtte du skjekke et annet sted?

Skrevet

Hihi, nattmenneske jeg også, men skal PRØVE å komme meg i seng litt tidligere i natt.

Jeg har funnet en oppskrift på nettet, men jeg tror Molle skulle spøre moren sin om en oppskrift også. Kanskje greiere å bruke en oppskrift som man vet er god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...