Amabolla Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #126 Skrevet 16. desember 2006 Molait: du skal ikke kjøre-du skal drikke deg full og du skal ta taxi. Mannen din klarer heilt fint å ha E og få han til sengs- ingen rare tanker nå! Hvis jeg skal være med dere å bade på mandag-hva må jeg huske? Har ikke vært på svømmehall på mange år og aldri vært der med baby. Gi meg råd og vink. Jeg og har lyst på smukk med navn på-bare synd vesla ikke tar smokk.... mmmmm-lukter pinnekjøtt i heile huset:)
Molait Skrevet 16. desember 2006 #127 Skrevet 16. desember 2006 tatover (evt. tusj) navnet hennes på puppen din:) Klart jeg ikke sakl ta taxi alene!! Driter ikke penger heller da. Koster en DEL på helgenatt fra LS og hjem til meg. Snakka med vertinnen. Jeg kommer litt senere. Sikekrt rundt 20. Da sover nok E. Våknet 16.45. Holder ikke 3 timer han. Tror jeg da. Gjør sikkert det i kveld. Ja, han klarer helt fint å ha E men ikke helt fint å fa ham i seng. hehe tro meg vi har prøvd:) Og han er helt i koma på natta. Til svømmehallen: *min. 3 håndklær, gjerne 4. (1 til deg, 1 til tulla, 1 å ligge på for tulla evt. 1 dersom det skulle trenges mer..type tisse på håndkle e.l.) *1 brillebukse/badebukse/truse. Må gå inntil lårene om du henger med. Tilfelle bæsj *bleie og annet du ellers trenger. Stellebagen liskom. *Noe du kan ha på deg. Type bikini/badedrakt. (bad naken for min del, bryr meg fint lite) * Kanskje ren truse? (til mor altså) deo, såpe/shampo om du har tenkt å gidde vaske håret. Jeg pleier å sette i strikk og drite i å vaske hår der. Begrenset med tålmodighet på baby på gulvet. Jeg skal på fylla i kveld jeg:) Ikke et sånn dib-fylla (les et glass eller to er ok) men svelgsvelgraaap-fylla..hehe. Nei gir meg nok ikke så sent. Greit å kunne amme på morran igjen. eller formiddagen vaffal. Gruer meg til sprengte pupper :os
♥Tiny Skrevet 16. desember 2006 #128 Skrevet 16. desember 2006 Har akkurat lagt vesla etter en tur på "byn" Vi har dristet oss ut å spise sent på ettermiddagen med en blid tulle!!!! Tålmodigheten tok slutt litt etter 19 så forte seg hjem å få på pysj og i seng.. Slokna vel for 20 min ca... Gubben ble nå igjen med noen kompiser og skal på fylla ikveld... Jeg har også lyst, men må øve pittelitt mer på flaske Hun tar den fra far på dagen ihvertfall.. Aner ikke hvordan det hadde blitt på natta men får vel prøve snart... Idag har Tiril smakt på middag!! hehe.. Blir jo helt vill når jeg setter henne i vippestolen og det kommer en skje og en skål!!!! Ikke så begeistret når det kommer grøt, men andre smaker er spennende! Idag var det potetmos med grønnsaker.. nam nam!! Og litt fruktpure til dessert (det er en høydare - sånn yohurtbeger fra hipp med eple/pære pure) Ingen tillegg til svømmehallen annet enn deg selv og snuppa, så skal detta gå så bra så!! Noe gøy på tv ikveld eller?
Amabolla Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #129 Skrevet 16. desember 2006 Har glemt å si grattis med 5 mnd da Tiny. Var på butikken i dag får jeg har sett de har sånne "swimming pants" for babyer der, men i dag var de utsolgt-typisk nok;) For shoppe no greier på mandag før 13.00. Gleder meg til vesla skal prøve mat. Tenkte vi skulle begynne litt når hun er 4 mnd. Hvilken frukt kan hun ha i den babyfeederen? Sambo min også er med kompiser i kveld, men de sitter nedi stua. Vesla sovna på første forsøk i dag. Har vært en begivenhetsrik dag for henne med besøk på formiddag med babyvenninne og nå på ettermiddag med babyvenn:) Tror ikke det er noe morro på TV i kveld- bruker ikke være det på lørdager... Kos deg på fylla Molait!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. desember 2006 #130 Skrevet 16. desember 2006 Molait, har vært på 3 fyll allerede :-) Husk å pump deg når du kommer hjem :-) Har sittet mens jeg hadde mest lyst å legge meg og pumpa, et ork :-/ Forrige gang 7 på mårran da vi kom hjem :-)
Petronella♡mor til to Skrevet 16. desember 2006 #131 Skrevet 16. desember 2006 Vi har vært hos mamma i dag. G holder fortsatt på med eksamen, så da er det greit at han får litt fred og ro. Amalie du kan ha eple i alle fall i feederen, det er en høydare hos oss. Prøvde også med rå gulrot, men det var ikke så spennende. Kom litt lite ut av den tror jeg. Men kanskje om jeg koker den litt først, så den blir litt mykere - da kanskje det går. Det jeg synes vedr den, er at de posene blir så ekle etter bare en gangs bruk. Har lyst til å bruke ny hver gang (selv om jeg vasker de godt), men da koster det jo en formue... Hihi, kan tenke meg ungene dine vil hete litt forskjellig etterhvert svanine, blir vel sånn at dersom behovet er der og du ikke finner rett - nåvel så får de få den som er nærmest Grøt er godt her - går det for sent blir han helt rød i ansiktet og det kommer et brøl som gjerne blir avbrutt av en ny ladning grøt - da blir vi rolig igjen. Dessert er oxo toppen og middagsglass (men det har vi bare prøvd et par ganger) ) Tror ikke det er noe spes på tv i kveld - som andre lørdager, er det mulig å sende så mye boring på en lørdagskveld sier jeg da... Kos deg i kveld Molle - ikke tenk så mye på E nå, pappa fikser nok de brasene. Du har bare godt av en "alenekveld", men det er kanskje litt uvant når du faktisk fysisk skal være sammen med de du drikker med og ikke bare skrive med de - hihi ))
Petronella♡mor til to Skrevet 16. desember 2006 #132 Skrevet 16. desember 2006 Hihi - bare bølla... ehe ))
Amabolla Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #133 Skrevet 16. desember 2006 Skal vi snakke om det Petro? Om din trang for å være anonym,dine følelser for anonymitet-å forsvinne i mengden "fniiiiiis". Har tatt meg en øl jeg................ 13.januar-da er det MIN tur å dra på grøftefylla med pumpe i veska. Jippi:)
Petronella♡mor til to Skrevet 16. desember 2006 #134 Skrevet 16. desember 2006 Ja du skjønner, det er ikke alltid så lett for meg... Jeg er jo så blyg og tilbakeholden, liker ikke ta opp ting med fremmede ol. Da er det godt å kunne "sjule seg" litt innimellom... Men da er det jo så godt å vite at jeg har sånne som deg, som jeg kan kontakte og øve meg på å snike meg ut av mitt skall... Hihi ) Og 13 januar er jo rett rundt hjørnet - kan tenke meg du gleder deg!!
_svana_ Skrevet 16. desember 2006 #135 Skrevet 16. desember 2006 Jeg er også veldig blyg. Er jeg ikke? Kosa meg med et halvt glass rødvin jeg da. Det ble et halvt fordi jeg klarte å velte det. Rødvin på bord og pottis, pute F&B. Akk akk, for en småbarnsmor jeg er. De små sover litt on/off, men holder seg i senga. Lurer på hvordan natta blir, men det gjør jeg jo alltid. Håper du koser deg nå Moll! Glemte også å gratulere med 5 månedersen, tror jeg. Så Grattis grattis hurra hurra! Stor jente nå. Tida... ja den går så fort. Så litt på video av dagsgamle gutter i dag. De var såå små, bittesmå bein og klynk klynk. Svømte i newbornbleiene og var såå trøtte. Nå nærmer de seg fem kg og er svære (men riktignok søte). Har også lyst å prøve sånn svømming. På Bøler har de basseng med 32 gr vet jeg, får forske litt på sånn. Kanskje prøve over nyttår. De må jo være over fire kg, og det er de jo
Amabolla Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #136 Skrevet 16. desember 2006 Må jeg ha på meg badehette på svømming? Jeg også fant ett video opptak av vesla da hun var ei uke gammal-sååå lita!!! Nå er jo hun snart 7 kg:)
-MtG- Skrevet 17. desember 2006 #137 Skrevet 17. desember 2006 Hei på seg! Så at det var planer for meg her! Så det blir bakings på tirsdag, Molle? Det er supert. Får finne ut om det blir her eller der da. Sånn badebukse..har de det på rema tro? Synes liksom jeg har sett noe sånt der. Får ta meg et raid på madag for jeg vil veldig gjerne bade på mandag. Så gar jeg bare bort til mams etterpå aå hun får kjøpt julegave til meg:) Detta har vært en kjip kveld. Er arnevakt for en nevø på 8 år for di mora var på julebord. Ikke det at det er så ille. Han er både snill og morsom, men jeg og V hadde planlagt å dele en flaske vin og se på 24 i kveld (har på dvd). Men han er jo for liten til å se på 24 og det passer seg ikke helt med vin når han er her. Tror mora hans er litt avholds. Også har vi jo bare ett soverom om mora hans ringte og spurte om han kunne sove over her så nå ligger han på sofaen og sover. Og jeg har kjeda meg i hele kveld fordi han hadde okkupert dataen og vi kunne ikke se på 24 og Gabriel har vært sutrete og alt har vært dumt. Sytsyt. Dett var dett! Grattis med 5 mnd tiny. Sist gang jeg så henne var hun jo bare 4:)
Molait Skrevet 17. desember 2006 #138 Skrevet 17. desember 2006 Jeg er FULL!!!! Ikke et glass full men drita! seriøst vaskelig å treffe tastaturet. Ja du leste riktig...ikke treffe riktig tast, men tastaturet!! Lest men husker fint lite nå. pute F&B. ??? er full...hva menes her svana?! Kokt gulrot husker jeg. Sikkert bra. Banan? Trodde vi hadde avtalt tirsdag MTG. Liker ikke sånne vi skal bake da..hehe. Hatt det moro jeg, men aå glad jeg er ferdig med byn og sjekking. PT: man skriver sjule med K. skjule!! ama jeg husker ikke hva du skrev men husker du skrev noe. Hei til deg og:D Selger ikke sånne badebukser på rema vel??!! Selger kanskje badebleier... Men det trengs ikke. Holder fint med brillebukse. Tydligvis grattis med 5 mnd. Er a så stor assa? Jo stemmer vel det. Synes jeg har skrevet mye nå og med få skrivefeil og er litt stolt av det! Herregud å full jeg er. Klarer ikke STÅ rett engang. Er ikke full vøtt, er drita jeg. Glemte å ete da. Potetbakern neste gang:) lalala natta alle:) bøfn..haha men det gjelder ikke meg for far skal ha E hele natten:D og han har vært en drøm hele kveld. Lite typisk og da!!! hmf virruværramemæhjemikveld...lalala huhei moro på fylla ja. Har forresten tissa bak gitter på byggeplass i LS. Jammen var kø på do jo!!!! jada skal legge meg nå. Takk for meg og shallabajs!!
Amabolla Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #140 Skrevet 17. desember 2006 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssss! god morgen til folk med og uten skallebank
-MtG- Skrevet 17. desember 2006 #141 Skrevet 17. desember 2006 Hei på du. Ikke noe å være flau for det vettu! Kan hende vi hadde avtalt tirsdag. Nå har vi ihvertfall det. Du kan jo bake noe annet godt? Trenger jo ikke å lage sånn du ikke liker:) Jeg bare syntes jeg hadde sett sånne badebukser der før. Sånn badedrakt-stoff liksom. Speedo heter det vel. Sånn omtrent der sokkene og sånn henger, men kanskje jeg tar feil. Har funnet ut at de trusene hans ikke går inntil på beina.
Molait Skrevet 17. desember 2006 #142 Skrevet 17. desember 2006 Har skjedd her a??? Nicka er med fet sort skrift. Men siste til ama atår amalie med grønn skrift. Trykker ejg der kommer jeg til "profil, legg til som venn" og sånt. Men kommer ikke opp noe "svar på innlegg"??? Har ikke skallebank jeg:) Drakk kanskje ikke så mye? Selv omman var full:) Skal vi se, hva fikk jeg i meg? 3 1/2 med øl- altså 1,5liter øl. 2 kopper kaffe med stæsj oppi. 1 fjellbekk. 1 flaske med noe rusbrus som smakte høgg. Ikke så store mengder men gikk ned på kort tid:) Drakk masse vann før jeg la meg. Hadde glemt det, så takker til deg som sa jeg måtte huske å pumpe:))) Hadde jo betong, men for full til å huske pumpinga. Pumpa ca. en flaske. Pumpa litt til nå og da uteover natten/morgen, sånn litt bare for å få bort værste hardheta. 12 matet jeg Edvard og pumpa ut 220ml etterpå. Godt å ikke ha puppa under armhulen lenger!! Trenger ikke badehette:)
Molait Skrevet 17. desember 2006 #143 Skrevet 17. desember 2006 ja godt mulig det assa, hva vet jeg. ikke sett det på rema men kanskje det er der. Har et par ekstra truser som noen kan låne om det trengs. (snakker om til baby, ikke mine saas...men for all del om noen skulle trenge kan jeg låne bort de og..hihi)
Amabolla Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #144 Skrevet 17. desember 2006 Ny greie på DIB-nå kan du se profilen til folk- tror navna er grønne når folk er logga på kanskje? Bra du hadde det kjekt i går:)
Molait Skrevet 17. desember 2006 #145 Skrevet 17. desember 2006 Nei for første innlegg herr er navnet ditt sort. Tror det er alt man poster etter at det kom igang jeg. At de blir grønne da. Fant ut kjapt da. Har profil nå. Ikke veldig utfyllende profil enda men. Er fortsatt ikke "svar på innlegg" etter hahahahaha-svaret ditt?! Merkelig. Glad jeg ikke skal ut på en stund nå. Guri å slitsomt. Men tror jeg skal prøve det der å sove på gjesterommet mens far tar natten oftere altså
Amabolla Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #146 Skrevet 17. desember 2006 Kanskje siden syntes at for mange like bokstaver ikke kvalifiseres som bra nok til å svare på. Har ordnet meg profil jeg også nå Vi skal på marsipanrulling kveld hos oldemoren til vesla. Visstnok en tradisjon hos sambo sin familie. Bare at julebrusen er byttet til øl:)
_svana_ Skrevet 17. desember 2006 #148 Skrevet 17. desember 2006 Ha ha ha! Molle har skrevet det artigste innlegget på lenge :-D Festlig at dib endelig begynner å komme i takt med edb og databehandlingens tidsalder! Vi punkterte i dag vi. Vogna altså. Driiiittungt å trille mens man løfter opp høyre hjul. Akkurat som at det ikke er tungt nok å trille fra før liksom. H var flink i natt. Skifta bleier og var våken da de fant ut at de skulle være lysvåken en gang i natt. Mor fikk sove og sove! Deilig! Så han får få litt ros i dag da :-D
♥Tiny Skrevet 17. desember 2006 #149 Skrevet 17. desember 2006 Jøss, her har det skjedd ting siden jeg logget av igår kveld ja Fint du hadde det gøy på byen igår Molle!!! Kjipt med punktering da svanine Hatt en helvetes natt.... Hvorfor ikke sove mer enn 2 max 3 timer i slengen??? Og hvorfor være våken en hel time mellom 2 og 3??? Jeg er trøtt, sliten og drittlei!!!!!!!! Har vasket badet og rydda her idag da.. Nå skal vi på middag hos svigers, men har ikke mye lyst...
simbamamma Skrevet 17. desember 2006 #150 Skrevet 17. desember 2006 Fancy nye greier... Må skrive flere julekort, see you later!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå