Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet Amalie - dette begynner å bli krise...

Ikke nok med disse to siste tingene som har kommet frem, men jeg har sluttet å amme, tatt meg opptil flere røyk (da sammen med alkohyler) den seneste tiden - hrmf - tror joggu, jeg må gå og melde meg selv jeg...

Men i og med at du er sånn ordentlig veit du (ehe not) ;P... Bland litt ordentlig aloe i kremen du så kan det nok hende at det hjelper oxo - hehe ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja-her skal alt lages fra grunnen av-vi går i klær laget av bark,vi har ingen møbler og sånt for vi tror ikke på det materielle liv,jenta vår er surra inn i palmeblader, og siden jeg er en gudfryktig mor som alltid er tilgjengelig for mitt kjære barn så har jeg laget en hempslynge på min bare overkropp slik at jenta alltid er kobla til puppen- jeg hadde jo en jomfrufødsel siden vi heller ikke tror på sex før ekteskapet;)

Nå skal jeg titte påtrærna som vaier i vinden (les:TV)

Skrevet

Hehe. Vil bare legge til at pulejakker er et synonym for julepakker:) Akkurat som nulejissen er han feite mannen som ofte stiller innom på kulejvelden.

Skrevet

Skjønte du ikke det?? Mutter og bestevenninna mi driver sånn hele tiden. Jeg og en del. Kjøp for all del ikke potteskjuler med noen av dem for å si det sånn (det var flaut) Eller den gangen mor (høyt) i butikken skulle bestille julepølse i kjøttdisken. Under fødselen med førstemann så hun noe som endte da med hore! JM og pleier og alle stoppa opp og så på henne. Man kalle liksom ikke dattern sin for hore under pressveer da. Det kjedelige er at vi i dag ikke husker hvilket ord hun egentlig mente:)

E har nå sovet i 4 timer!!! Så lenge har han ikke sovet på det jeg kan huske. Jeg skulle dusje når jeg hade matet ham. turte ikke før for har ventet påat han skal våkne hvert sekund. Nå kunne jeg fint ha dusja og gjort masse annet og. Typisk da. får dusje i morgen. Blir sikkert stress. Ikke så lett om han er våken. Om ikke annet så får du lukte en annen vei PT :)

Der våknet han. Natta jenter:)

Skrevet

Og god morgen:)

Har fått dusja. Det var digg altså. Så nå kan du få lukte i min retning likevel pt:))

Skal til legen med E kl 11 ang utsletta han har på hender og føtter. Ja og i panna av alle steder. Spennende å se hva han sier.

Sliter med oversikt over natten jeg assa. Etter 4 er alt bare tåke. Aner ikke når jeg mater, raper, smokkputter eller noe. Har han spist -har han ikke-dytte inn puppen å se om han tar den. nehei da spiste han vel i stad da. Slitsomt assa!lurer på om jeg måå tvinge meg til å skrive logg jeg.

Skrevet

Go`morn,Go`morn.

Vesla sov til kl 08.00 i dag-jeg våknet kl. 07.00 ,da hun vanligvis bruker å våkne,med skikkelig sprengpupp!

Lykke til hos legen i dag Molait!

Tror jeg skal ta en liten lur selv jeg-er litt sløv:)

Skrevet

Hmmm, ja go´morn, go´morn...

Lille snille gode A har forsvunnet i løpet av natten... Igjen sitter jeg med en hylende unge, hrmf... Kan den frekkasen som har tatt orginalen vennligst levere han tilbake asap!!!

Ellers har natten gått som vanlig. A sov fra 19-7, mor ville gjerne sove lenger og i hvertfall gi morgenpuppen, men NEI da... Her skulle vi ikke sove og i hvert fall ikke ha morgenpupp, hyyyyyl... Neinei, måtte ty til flaska da - så nå er det vel slutt på det oxo.

Hadde du lukta gulp Molle hadde det sef ikke spilt noen rolle - selv blir du møtt med grilldress og campinghår, for her er det ikke lett å få gjort no fix på seg selv i dag. Flaks for sambo at han har eksamen og ikke lesedag i dag.

Nåvel har forsøkt å legge han nå (han hyler). Om han sovner skal jeg prøve å ta meg en kjapp dusj - men det ser ikke helt lovende ut. Du som har "lånt" orginalen, og forhåpentligvis skal sette inn noen tenner. Vennligst ikke behold han like lenge som sist, 1,5 uke med hyl var litt vel lenge spør du meg (spesielt i og med at du da faktisk glemte å sette inn tennene...)

Ojs, stille - *løpeoppidusjen*

Skrevet

Heisann sveisann:)

Pulejakke skjønte jeg ikke, enda jeg bruker å bytte om bokstaver osv selv.... Svogeren min og dama heter ofte Kjette og Metil for eks! (litt pinlig å si det rett til dem første gangen da.....) Jeg trodde kanskje det var et annet ord for regnfrakker (eller kondomer som andre normale mennesker kanskje kaller det av og til).

Jeg må si meg enig med Mo om dette med at klokka passerer 4.......... Jeg fører logg på dagen jeg altså (vane fra sykehuset) men på natta så har jeg ikke sjans........ tror jeg er laget for bare å føde barna jeg, ikke gi dem mat hele døgnet til alle rare tider.......... Jeg putter smokk i hvis han ligger i si seng, og pupp hvis han ligger i vår, hadde vært mere logisk å gjøre omvendt siden jeg oftest ikke våkner for å legge han tilbake etter amming....... Jeg kan ikke klage over at han er våken så mye da! La oss 23.30 og da amma vi også var han vel våken rett før 3 (ca) også var det ca 2 puttesmokkeforsøk også amming igjen i 6.30 tia tror jeg.......også var det helt kaos i hodet frem til jeg sto opp 8.30(ble gitt litt pupp og puttet litt smokke selv om han egentlig var stille og rolig...). Lilllingen sto opp 9.30 og da dreit han for første gang på 3 døgn;) Var seff akkurat mens jeg bytta bleie og det var flott, slipper å skifte igjen med engang da:) Og siden har han sovet........ tror det er på tide med litt mat igjen snart, han har ikke spist siden før 8.30.........håper ikke det er sååååå lenge før da;)

Nå kommer søs på besøk, med lusnj;) Skriver litt mer senere!

Skrevet

Endelig litt tid til å sette meg ned å lese tråden :)

Har fått pakket inn masse pakker, lagt sammen klær, handlet litt småting og selvfølgelig ordnet med tuppa mi :) Så liten tid til dibbing på formiddagen!

Natten var helt ok, men å bæsje kl 6.30 er tull vel? Putta hu i seng igjen etter beleiskift, men så våken da... Hehe.. Sov da ihvertfall fra 7.15-8.30 da.. Ellers oppe 2 ganger inatt (24 og 3.30).

Har ikke sett baby-napper-trollet Pt.. Dessverre.. Har egentlig et ord eller to til han jeg også.. Jeg vil ha tilbake den gode nattesøvnen til min datter. Så om noen ser det trollet send det til meg eller Pt!!!

Deilig å komme seg hjem 1D? Slippe sykehus ihvertfall da :) Kose dere masse da! Og klemme gutten din masse fra oss som ikke får sett han enda!!!!!

Skrevet

Jeg så ett troll springe forbi med armen full av rolige,sovende,smilende barn og en bråte med tenner i lomma!

Dagene går så utrolig fort-kl er jo snart fem allerede! I dag har jeg endelig husket å åpne konto til vesla,byttet en morgenkåpe som sambo mente var for liten(han tror han er større enn det han egentlig er) og så kommet halveis hjem bare for å finne ut at jeg hadde glemt husnøklene,tilbake på jobben til sambo for å låne hans og han lurer på om jeg kan hente sykmeldinga hans hjemme for den hadde han glemt-så hjem-hente papira-tilbake på sambo`s jobb-så i butikken der jeg bompa innpå ei skravledame som skulle stå med hue ned i vogna til vesla-så hjem igjen. Nå sover vesla og jeg skulle egentlig gjøre mange fornuftige ting-men som vanlig sitter jeg og taster på tastaturet i stedet:)

Velkommen ut av sykehuset 1D!

Skrevet

Mor og barn er litt slitne etter hs-besøk. Var barselgruppegreier, og tro det eller ei - EA var digre ift de andre. De var også de som skrek minst, kosa seg på gulvet og imponerte med sterk nakke. Hihi. Er vel lov å være litt stolt? :-D

Vet dere hva? E er størst! Hadde en misstanke om det, men det er altså fakta. Ikke rart så glupsk som han har vært i det siste.

Så....

E: 4810

A: 4580

:-D

Hvor mye var T 1D? Fikk vi svar på det?

Skrevet

Hørtes noe stressende ut ama. Blir svett bare av å lese.

Lov til å være masse stolt. Du kan jo faktisk være dobbelt så stolt som de andre:)

1D: Edvard har bæsja ca 80% på stellebordet (+ da håndklær, sine klær, gulv vaskemaskin, dusjen, mamman sin, pappan sin, gulvet...) og 20% i bleia si. Er godt å bæsje i friluft shø ;)

Nei tror ikke vi fikk svar på T sin vekt.

Takker for koselig kalorifråtsing i dag PT. Og han der survete fake kopien av en unge du har synes jeg er blid og fornøyd jeg. Jo litt surv var det da, men her hjemme er tilsvarende surv en bra dag:) (nå var ikke jeg der på morran da..hehe) Om du mailer med et kontonr. skal jeg sette over peng når de kommer inn til min konto:)

Er det noen andre her jeg skylder noe penger nå eller?? Må jo sjekke. Skylder deg littegranne Tiny, det vet jeg. Rundt 50lapp? Og nei cat, det nytter ikke komme med at jeg skylder deg penger og satse på at tåka er tykk på Fetsund;)

Skrevet

Heisann!

Ja, takk for besøk i dag Molle - det var hyggelig ;o)

Vi fikk i alle fall bevist at hoppehuske er gøy!!

Mailer kto.nr mitt jeg, eller kanskje jeg bare skal legge det inn her, sånn at alle dere som har for mye bare kan sette inn der, hehe - da hadde jeg vel blitt steinrik, ho ho ho!!!

Store fine og snille gutter har du fått veit du svanine ;D

Oj, så flink du har vært i dag a Tiny... Så mye får da aldri jeg surra meg til å gjøre i løpet av en "formiddag" :o)

Amalie - hvilken retning løpt trollet *tinyogjegsetteretterhan*

Velkommen hjem 1D :o)

Skrevet

Godt med pinnekjøtt?

Tiny: 2 ganger oppe på en natt (ja det ene var jo mer på kvelden) er da vel ikke så ille? synes det hørtes greit ut jeg. Iaf ift. de nettene du har hatt i det siste. Skulle vi bade noe mer i år eller? Har litt lyst til det assa:)

Skrevet

Flink og flink... Skulle gjerne ha gjort så mye mer, men tiden går jo så fort :) Og har som mål å bli ferdig med alle julegaver denne uka.. Bare et par igjen nå! Skal ut en tur imorgen på formiddagen uten snupp (som skal ligge hjemme og søve søtt mens pappa passer på).

Her har vi fått til 3 (!!!) dupper idag. Har i det siste bare vært 2 bare. Så da ble jo leggetid litt forskjøvet her idag!

Haar jo kosa oss litt på kvelden også! Etter pysjen og puppen lå hun på fanget og kosa seg bare (er vanligvis en mark) og det er så lenge siden!!! Sovna vel 19.30 i senga si så ikke så mye seinere da...

*speiderettertrollet*

Har alle hatt en ok dag idag da???

Skrevet

Bassenget stenger torsdag neste uke.. Kan høre med pappa om vi kan komme mandag el tirsdag kanskje?

Skrevet

Jepp, pinnekjøtt var jummy (men en gang i året holder)!!

Dagen vår i dag har egentlig vært ganske bra altså, bortsett fra litt sutring (eller litt mye i mine øyne da, for jeg er ikke så vant til det...);D. Godt selskap i dag, namnam kake og bolle, god mat og for en stund siden var begge ungene i seng.

Nå skal jeg lene meg tilbake og nye synet av grommingene i Prison Break, sukk ;P

Skrevet

Posta likt jo, men du vant:) syntes det var grådig kjapt svar..hehe. Greit å legge seg 19.30 da. Synes det er bedre med 3 dupper og legging da jeg. (er sånn her. eller legging mellom 19.30-21 avhengig av når kveldduppen er og hvor lang tid det tar å legge)

Dagen har i grunn vært fin den. Var hos legen med Edvard i dag. Han har atopisk eksem:((( Kortison er kjøpt inn. Ser bedre ut etter bare 2 smøringer så det lover jo godt. Problemer er at slikt gjerne kommer igjen.

Opp til PT. Da har jeg møtt gubben av huset der også:) (han minner i grunn litt om Mr.T De ler (humrer) helt likt!! spoooky) Kake og bolle. Nams. E sov nesten hele besøket da. Til forandring fra sist. Vekket ham etter nesten 3 timer for å rekke å mate før vi dro.

Var ganske mas å få ham til å sovne siste duppen. E våknet etter 40min. Ikke ligge for seg selv. 2 klesvask, hjelpe Will med lekser, lage middag. Herregud for et mas å få til alt det der med sutrete unge på armen.

Og ja!!! Bada i tubben. Gulpa. Jækki. Prøvde å fiske opp det værste. Men så..gulp av en annen verden!! ææææsj!!! Will måtte holde ham mens jeg fiksa dusjen. Holdt bare bak så ungen svelga en hel haug og det kom opp igjen. Hele ungen var hvitslimete. Ikke lett å dusje en på 4 mnd. assa. Når man ikke dusjer selv. Han sett på "gulvet" og jeg tror jeg fikk bort. Hihi han så så liten ut inni der:)

Hyl og skrik til legging, men sovnet da etterhvert. Dritlei hyl ved legging nå. Hyler som besatt etter få sekunder jo!

Jepp, da fikk jeg skravla fra meg litt.

Skrevet

Er helt greit å ha leggetid 19-19.30 ja :) Men synes 18.15 er veldig tidlig (da hun sovna igår) Men er liksom litt seint å ha en siste dupp kl 18... Må ha den rundt 17 da ihvertfall..

Hvem vil være med å bade nå da? Mandag eller torsdag?

Hyl og skrik er kjedelig ved legging.. Og gulp er æsj..

mme-gulp lukter dritt!!! Snuppa får 1 flaske mme (jaja... dårlig mor igjen) om dagen, så hun lærer å ta flaska ordentlig, så kanskje jeg kan være lengre borte når jeg først er borte...

Hvem mme bruker dere??? *nysgjerrigbare*

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på kake-men har jo en haug med julemarsipan:)

Gulp er ikke kult-bare litt er heilt greit,men når det kommer i fossefall og lager splæsj på gulvet og både jeg og vesla må skifte-blir litt mer slitsomt. Har heldigvis sluppet unna bæsjestråler-noe sambo ikke har:) Når jeg stod opp den morgenen så var det bæsj i hylla:)

I morgen skal vi kanskje til Eidsvoll på besøk og ordne håret på ei venninne-hvis hun er for syk så drar jeg til Oslo i stedet og får slarve litt med min single,barnløse,drar på fest venninne i stedet:)

Atopisk eksem er jo noe man som regel vokser av seg så det er jo ikke det verste man kan få!

Tiny-veit ikke hvor du bor-tenker på onsdagen-molait kan du gi meg en pekepinn på msn?

Skrevet

Amalie: Send meg en mail eller legg meg til på msn [email protected], så skal jeg si deg hvor jeg bor :)

Bare å ta buss 414 til Blystadlia eller haike med en som kjører forbi deg :) hihi

Skrevet

Brukerr den eh..vanlige. nam mam nammnamm.. Var den som var på rema da far handlet en kveld for mange uker siden:) sklir nå ned her. Og med malt i blir den ekstra god da:) + at da kanskje man bæsjer litt og

Joda, man vokser det gjerne av seg, men om den blomstrer er det så vondt for den lille.

Pekepinn er avsendt og har nå inv. Tiny inn og:)

hihi bæsj på hylla

Skrevet

Joa-haike med barnevogn er alltid lett:) Kom på ett knuteforsøk fra russetida-kryp inn i baksete og ut på andre siden av en bil som står på rødt lys:) Typisk at den bilen jeg gikk inni hadde en eier som hadde vært på stor handel-fullt av poser.

Skal nok finne veien-enten med buss eller sambo kjører meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...