Gå til innhold

Jeg klør slik på brystvortene jeg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt grusomt... klør klør klør

Begynte igår, ikke gitt seg ennå....

flere?

Kan det rett og slett være så enkelt som at det bare kommer fordi det skjer ting der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte i går? Heldig du da, her har det klødd i flere måneder. Tror jeg blir gal snart! Er nok fordi det er ting på gang ja

Skrevet

det husker jeg at jeg oxo gjore... det er veldig plagsomt ja.... men det går over. jeg klør ikke lenger og det er lenge siden jeg har klødd.. er i uke 25.

Skrevet

Jeg har hatt det i over en mnd allerede er til å bli sprø av, merkelig nok er det mye verre på høyre som på venstre.

er nok ganske så normalt ja.

Skrevet

Eg hadde litt problem med det, men eg syns det ga seg rimelig fort når eg begynte å smøre dei kvar morgon og kveld med A-creme.

Eller bare velg ein anna feit krem,...

Skrevet

jeg er i uke 32 nå og har klødd i mange måneder!! Ikke stopper det heller. HAr nemlig byttet skyllemiddel og vaskepulver for å være på den sikre siden, og smurt meg. Ingenting hjelper.. Og klør jeg for mye, lekker jeg jo... Herlig tilstand, dere!!

Skrevet

Ja, det klør her også, men ikkje så mykje no som det gjorde i byrjinga. Men puppane mine har jo blåst seg opp noko heilt enormt, så eg satsar på at eg er ferdig med voksinga der *håpehåpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...