Gå til innhold

Krølles,mars-spires,Rosaceas,liiten til skravler videre..og videre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn,ny tråd! Sløng dæ på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ship o'hoi! ;)

Nei, no må æ snart te å lag mæ nå mat.. gubben e på kveldsvakt han, sjø, så da blir det pasta med hvitløk ;) nammenam :)

Eller.... ska æ lag mæ ostesmørbrød? Pokker, vart det valgets kvaler her... :(

Skrevet

Ja,det der hørtes vanskelig ut du,men no e du alein-du bestemme sjøl.No har æ pakke inn julgava,,24 å kjøp---4 igjen,hø hø,stolt no ja...No hell guttaboys HØYT støynivå her,så no ska vi se på film aill sammen,også endelig-----voksenkveld,puh! Snakkes seinar!

Skrevet

Å himmel, som æ misunne dæ! Har de vanskeligste gavan igjen æ, og ingen av dæm æ har kjøpt e pakka inn enda.. :(

-Rekne med at æ kanskje gjør det når gubben e på dagvakt imorra ;)

Du får kos dæ med filmen, og voksenkvelden når den tid kjæm :))

Vi jabbes :)

Skrevet

Supert med ny tråd :)

Nå spørs det om det passe for mæ den 19... :( Fortsod det slik på sjefen at vi skal ha julelunsj på jobb da (slik at jeg bytter hjemmedag). Shit!!! Dere må jo bare treffes for det... Akk..akk.. typisk :( :( :( Arrrrrrrrggggg....

AG har født, ja :) Sendte en sms til dere alle da det ploppet inn en sms i fra henne i dag. Ca. tre uker før tida.. ho har jo hatt mye ubehag den siste tida, så det har nok vært noe på gang :) Helt utrolig, fantastisk :)

I dag har jeg tatt det helt rolig... null energi! Var på julebord i går. Masse god mat!! :) Både koselig og hyggelig, men det ble å holde seg til brus denne gangen... ;)

Skrevet

Så flink du har vært med julegavene da.. liiten :) Her har vi igjen til halve fam. enda, men æ tror æ vet hva æ ska kjøp t dæm. Ikke lenge igjen t jul no, nei.. må no bare si at æ glæde mæ som en onge :) Har spilt julemusikk i dag ;)

Ha en fortsatt fin kveld, jenter :)

Skrevet

Heisann! Julemusikken har æ starta med for læng siden æ,litt lei av aill cdan mine-hatt dæm i mang år.Kanskje kjøp mæ en ny en i år :o) Jaaa,no har æ igjen 4 julegava,deilig.Kan ta en anna dag på treffet for min del altså,så læng det skjer på dagtid,spør bare du om du kjæm på en anna dato.Snart no ska ongan,ei venninne av mæ og dattra hennes ta en tur til julegavetræet i Estenstadmarka--snakkes seinar!

Skrevet

Samme for mæ å ifht dagtreff-tidspunkt :)

Men dokk? Et lite spørsmål... Mulig æ legg det ut på en egen tråd å, men..;

Kor ofte har dokk kynnera? Æ kan godt ha 3-4 i løpet av ei time... Ikke alle e like sterk/vare like leng, men æ synes d e litt my,æ.. (??)

Dæm e itj vond, men æ kjenne når dæm kjæm v at magen blir stram (kjenne d uten at æ tar på magen, altså..)..

Æ hadd t.o.m. 2 eller 3 stk før æ sto opp idag.. Lå og lest litt på senga før æ somla mæ opp, sjø.. Så da va æ itj nå spesielt fys. aktiv heller...

Rart, synes æ... Hadd mang i går kveld å, enda æ ha vært rolig så og si hele dagen...

Skrevet

Hei og hå! På tur til CS, og julegavehandel.... MÅ få nokka i boks i dag å.. Kom nettopp heim fra Oppdal, men sia ungan e bort til i morra, så passe det bra med litt shopping no.. "3 kg tyngre" pga all maten æ har putta i mæ i helga... :)

Har begynt å få regelmessige kynnere jeg også Krølle. Men dem e ikke så sterk at dem plage mæ..

Trur det e normalt med mange og hyppige kynnere hos førstegangsfødende.. Bare klip igjen! Vi skal ikke ha flere 06 unga no..:)

Skrevet

Rosacea: Bare et lite spørsmål jeg har lurt veldig lenge nå...

Ikke meningen å være frekk eller kjip eller noe sånt, men bare lurer så veldig på hvorfor du har tatt navnet etter en hudsykdom?...

Skrevet

Åh, så flink du e som utnytte tida og får handla.. :)

Æ nekta å fær på CS/kjøpesenter idag, æ.. Søndagsåpent= totalkaos, så æ tar d imorra ;)

Ja, rekna nesten m at d m kynneran va normalt, men greit å få det bekrefta at æ itj e alein om d.. :)

Skrevet

Rosacea tror jeg også betyr rett og slett rosefamilien,angående blomster osv,tror jeg..:o)

Skrevet

Mulig at det er en hudsykdom, men det var jeg ikke klar over... fortsår godt at du lurte..:) Rosaceae (med "e" tilslutt) er rosefamilien innen planteriket. Jeg kutett ut e'en, så ordet skulle bli lettere å skrive/utale.. Jeg har ikke noen hudsykdom.. :);)

Skrevet

Har spilt julecd'ene opptil flere ganger jeg også, Liiten, så jeg begynner å bli lei av dem... Kanskje lurt å kjøpe inn noen nye, ja :)

Jeg har hatt kynnere siden uke 30, Krølle... du har tydeligvis fått dem mye tidligere enn meg, men jeg tror det er svært vanlig - har hørt om noen som har hatt det fra uke 19. Så lenge de ikke er vonde, så er det ikke noe fralig. Det sies derimot at det er et godt tegn - det er livmora som øver seg til fødselen + at de som har kynnere sies å få en "lettere" fødsel.. ;)

Disse julegavene ja.. skal se om jeg får handla inn resten på tirsdagen, jeg ;) Ja, må si du er flink til å utnytte tida, Mars :) Jeg har no vaska til jul i dag, men julepynten blir ikke satt fram enda..

Ang. nytt treff... vi kan jo se det an litt... eller? Får sikkert vite mer om julelunsjen i morra eller de nærmeste dagene..

Ha en fortsatt fin kveld, jenter :)

Skrevet

Ok.. Æ har hatt kynnera i fleir uka no... Va derfor æ lurt, iom at dæm kjæm så hyppig... Ska uansett på kontroll imorra, så æ ska spør legen da :)

Nei, no e det natta :)

Skrevet

Hehe... Godt det var en hyggelig kobling til navnet da :) Bare ble litt nysgjerrig her jeg satt... Rosacea er en hudsykdom som ikke så mange har hørt om tror jeg.. Den viser seg ved å danne litt blårøde flekker på det ene kinnet, ofte oppstått pga mageproblemer som infeksjoner o.l :) Så ingen hyggelig greie med andre ord..

Bare tenkte det var et litt spesielt navn å velge i denne ellers veldig hyggelige situasjonen vi er i for tiden ;)

Litt trist å assosiere det navnet med noe kjipt, for egentlig er det et nydelig navn!

Så håper du fortsetter å fobinde det med det hyggelige du sa og at ikke jeg ødela følelsen med navnet nå.. :( Som sagt.. ingen allemenn kunnskap dette her tror jeg...

Ha en fortsatt fin baby- og juletid!

klem

Skrevet

oj da,ehh,ojsann.Sitter her å bimmer,plutselig ble det liksom litt vått og kaldt her innunder toppen.En liten våt flekk på begge sider.Hjææælp, melken kommer visst! Sååå tidlig :oo

Skrevet

hehe.. ops! :) Så mye har ikke jeg gått lekk enda. På tide med innlegg kanskje?

Hvordan ble det med treffet?

Skrevet

Hei du,hadde du det kjekt på Oppdal eller? Treffet ja,avventer litt med hensyn til Rosacea,skulle finne ut av julelunsj på jobben.Men Jordbærpikene på city syd er fortsatt greit det syns jeg..Melken ja,det ga seg heldigvis med et par dråper,mareritt fra sist husker jeg,det bare rant-men det var etter at ungene kom-tror jeg.Snart 8 år siden da så,hukommelsen er ikke helt på nett..

Skrevet

He..he.. litt godt at vi fikk oppklart det :) Hadde jeg visst at det var en hudsykdom, så hadde jeg jo aldri brukt det navnet - med andre ord, så er det litt skummelt å bare kutte ut en bokstav her og der... ;) ..jeg kommer ikke til å endre nicket, for jeg tenker jo på roser jeg... når jeg bruker Rosacea ;) Ikke det at jeg får så mange roser av sambo... tror jeg bare har fått det 3 ganger på de 5 åra vi har vært sammen...;)

Skrevet

Hehe.. Har itj fått så my æ heller.. men trur kanskje 3 ganga på 1,5 år.. tja.. itj SÅ ille det, da.. ;)

No har æ baka tre brett med halvgrove rundstykka... ;)

Trur itj det blir nå meir gjærbakst te jul.. Trur æ si mæ ferdig no... Skulla egentlig ha baka nån brød da, men.. får sjå.. Bynne å bli trangt om saligheta i frysern... ;)

Skrevet

Jeg har ikke blitt noe klokere angående julelunsjen, så vi kan nok bare si tirsdagen i neste uke :) Mandagen og onsdagen går uansett ikke på dagen... mand. skal de ha en avslutning for meg på jobben, og på onsd. er det julelunsj for alle på jobben (alle avdelingene).

Har hatt litt lekk av melk jeg også.. ;)

I morra skal vi til jordmora igjen - ser alltid fram til det, samt det å få høre hjetelyden til lillegutt :) Huff, må være trangt til ham inni der no... stakkar...

Skrevet

He..he.. vi blir nok itj bortskjemte med roser, nei... men godt vi er flere da.. :) regner med at vi har selskap av enda flere også.. ;) vet at sambo til Mars er like træg som min..

du er så flink til å bake, krølle :) Jeg skal se om æ får svirra sammen noen risboller og noe annet snart.. ;)

Sendte nettopp en melding til AG, for å hør om ho vil ha besøk, men ho har itj svart enda... Ho må hånd-melke no slik at lillegutt får ekte morsmelk.. Ja, mye en må prøve seg utpå...

Skrevet

Du m hils AG så mytji mytji... Åhh.. kjenne æ blir litt små-utålmodig... ;)

Uffda..Syg itj bebbisen sjøl eller? iom at ho må pump sæ, mene æ.. ? Eller mene du at ho må hjelp gutten, og omtrent sprut melka i munnen på han pga dårlig sugerefleks?

Skrevet

...lure på nåkka... Føle mæ "småglup" som spør no, men...;

Når bynne man med ullinnlegg for å forhindre betennelse? Bynne man med det FØR fødselen også? Eller e det etterpå? Og kor kaldt "bør" det vær ut før man bynne med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...