Gå til innhold

Hei nattinatt:) Kan du se på kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på kjønn?

Får jeg mange tilsamme?

Hvordan blir svangerskapet?

Tuuusen takk og god jul til deg:):)

f 290384

han 130871

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

He he jenta kom opp med ein gong!!Det ser ut som eit fint svangerskap.Blir det noko plager,er det i så fall små plager. Tre stykker.Du var så lett å lese!!Det kom dettende ned med ein gong.Har du fått tilbakemelding på det før og?Klem

Skrevet

Mange sier at jeg er KJEMPElett å lese fordi jeg har en slik sterk tro på det mellom himmel og jord. Driver med tarot og kanalisering fargeenergier osv....

Helt frem til jeg var 9 uker på vei så alle (ca 7 spådamer/menn) at jeg får gutt.

Phil Philips sa jeg får en jente med krøller slik han kunne se jeg hadde da jeg var lita. Noe som stemte at jeg hadde.

Så jeg er spent nå jeg!:)

Takk til deg snuppa.

Skrevet

Ja då forstår eg godt kvifor du var så lett å lese.Eg rakk jo omtrent ikkje å gå inn på deg, før svara kom.Du har jo evna sjølv.God helg videre til deg

Skrevet

Ja,har evner....:)

Jeg føler at jeg må ha en del år på meg før jeg kan begynne å se på andre mennesker. Det er en egenskap som jeg ikke vil misbruke før jeg er 100 % sikker...:)

Ha en kjempeflott helg !!:)

Skrevet

Kan du lese meg da? =) Jeg er født 25.08.82 og sambo 29.05.77. Vi har prøvd lenge nå og lurer på om vi noen gang blir gravide??? Og hva slags skjønn og hvor mange? Vi ønsker oss så sårt en unge eller fler.

Skrevet

Som sagt er jeg veldig usikker på mennesker, svarer jeg ikke...:(

Og prøvere spår jeg dessverre ikke. Ved den grunn av at jeg kan gi dem falske forhåpninger.

Men lykke lykke til:)

Skrevet

Ja jeg skjønner;) Er bare ikke så mange som svarer her. Så jeg benyttet sjansen nå=) Lykke til videre med å utvikle sansene dine!!! Du klarer det nok, for du virker så ærlig og seriøs.

Skrevet

Tusen takk for varme orde, vennen..:)

Som sagt....Lykke lykke til!

*****God Jul******

Skrevet

GOD JUL til deg og, og lykke til framover for deg også!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...