<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 huff.. kaster opp hver dag.. og er sååååå lei av det. akkurat nå føler jeg at jeg aldri kommer til å slutte å kaste opp. flere som har det på samme måte? men uansett hvor dårlig jeg er så er det jo absolutt verdt alt sammen!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Uff, det lurer jeg også på... Er 15 uker på vei og de siste tre ukene har kvalmen vært så ille som aldri før. Kaster ikke opp, men er svimmel i tillegg. Har vært sykemeldt siste 1 1/2 uka pga dette, men må vel prøve meg på jobb igjen imorgen. Har ikke vaska huset på evigheter og har ikke tenkt på hva jeg skal kjøpe i julegaver engang... Noen er kvalme hele svangerskapet, lurer på om jeg blir en av disse.... Du må ha god bedring du også, får håpe vi føler oss bedre til jul ihvertfall!
doble Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Har dere prøvd ingefærtabeletter? Funket for meg;)
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Er 17+1 og spyr daglig. Var til jordmor før helga og fikk konstantert litt lavt blodtrykk òg. Så det var viktig at eg ikkje hoppa over måltid. Ja, piss meg i øret sier eg. Kvalm, svimmel og ekkel..... Vær så snill baby; voks fort og kom ut tidlig så mamma får litt fred...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå