Gå til innhold

Mulan !


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Syns du er tøff jeg, som blir alenemamma til 2 små ! :)

Tenkte du aldri på abort...?

Fint at dine 2 små har samme pappa da :) Ha du fått snakket med han...?

 

Har vel kommet fram her inne hva jeg syns om abort, er ikke motstander av selvbestemt abort, men jeg liker det abosolutt ikke :(

Syns det er så fælt, skulle ønske grensen var satt lavere enn 12uker.

 

Når har du termin med din lille spire da? Blir nok kjempekoselig :)

Tøft blir det nok, men det er verdt alt sammen :)

 

Masse lykke til :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så koselig at noen tenker på meg her :o) Søt du!

 

Går egentlig bra m meg, føler ikke at jeg er gravid da! He he, rart at det skal være så mye mer uvirkelig nå enn forrige gang... men har jo så mye og gjøre nå med lillemor, så tiden flyr og jeg får vel ikke tenkt ordentlig.

 

Abort er egentlig ikke et alternativ for meg... klarer ikke tanken på det. Klarer ikke tenke på at jeg skulle drept lillebroren eller lillesøsteren til Vilde! Høres jo drøyt ut, men er sånn jeg tenker på det....!!

 

Terminen blir 15 august tror jeg...

Har snakket m pappaen, han stiller opp han sier han, så håper det stemmer!! :o)

 

Tusen takk for at du tenkte på meg!!

 

Stor klem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, etter at jeg fikk høre Teodor sitt lille sterke hjerte slå første gang rundt uke 8, vet jeg at jeg aldri hadde kunnet ta abort ! Før jeg ble mamma så kanskje, men ikke nå, aldri !

 

Blir gøy for Vilde å bli storesøster da :) Selv om hun kanskje ikke skjønner stort av det. Blir nok sikkert litt sjalu, må dele mamma`n sin med en enda mindre person ! Blir nok fint å ha 2 små i så nær alder :)

 

Her blir det ikke noen småsøsken til Teodor på 4 år hvertfall ! Sier jeg nå da ;) Pappa`n til Teodor sier at vi kan da ikke få flere, vi har jo lillemann jo! :) The one and only ;)

 

Kos deg som mamma og kos deg med graviditeten, finnes ikke noe bedre !

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk snuppa! :o)

Håper graviditeten går lettere nå enn sist..... *håpe håpe!!!*

 

Får nok lyst på søsken til Teodor dere og ja ;o) Er jo så fint m søsken!!!!! Jeg kunne aldriiiii klart meg uten søstrene mine tror jeg, vi er beste venninner :o)

 

ha en fortsatt god søndagskveld!!

 

Klem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...