Velve Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Den vidunderlige poden liker ikke å sove!!! I går var han klar til legging kl 1915. Han sov i 12 minutter og deretter var det huskestue til nesten kvart på ellve... Han skriker ikke, men kvurrer, vrir seg og klager. Jeg tolker han til å være overtrøtt.Hmmm.....han får tenner og har begynt med fast føde....men er det også mulig at han begynner å vise muskler overfor sin bløthjertede mamma? Mon tro om han rett og slett bare vil at han og jeg skal murmle oss tett sammen under dyna og snorke sammen?- DA sover han jo alltid så godt, med en pupp i munnviken......og jeg ender der hver kveld...Vel og merke etter først å ha prøvd ALT! inkludert trilletur i vinterregn... Gode råd tas imot med takk!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Tåler du å høre litt kvurring og vriing da? For det høres nesten ut som om han gjør akkurat det du sier - nemlig viser muskler overfor sin bløthjertede mamma;-))) Også er det jo så koselig med disse små kroppene på kvelden da, kose kose kose.....ikke lett nei.... Men vi måtte på runde nr 2 med Hannah, for hun også vendte seg til mye kos på kveldstid....lenge etter leggetid. Nå går det bedre, men det er ikke så hyggelig de første par-tre kveldene....
Superlis Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Sånn har det vært her og,knøttet ville plutselig kose helt til han sovnet og aller helst med mamman..nå er han flinker til å legge seg igjen,men vi hadde faktisk 14 dager med gråting om kvelden.Det var ganske slitsomt for jeg har ikke hjerte til masse skriking,så det var ut og inn av rommet hele tiden. Tok han ikke opp var bare inne og koste og ut igjen....slitsome men deilige disse små=)
Velve Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2006 Det hender jeg klarer å høre litt gråting, men oftest er det først etter å hå blitt utslitt å grått litt selv også...jeg må stadig minne meg selv på at babygråt er ikke det samme som voksengråt! Han er jo ikke i dypeste nød!-slik som det høres ut...Nei, jeg må nok la han gråte litt mer enn jeg egentlig klarer. På en eller annen måte må jeg lære poden til å sove... Jeg tror, fornuftig sett, det er lurt å ikke ta han opp. Øve-øve....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Ikke lett nei, men er nok lurt........og kanskje spesielt lurt om man tenker litt fremover........;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå