Gå til innhold

dårlig samvittighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er vel 7 mnd gammel og skal for første gang overnatte hos besteforeldrene sine!! Fordi jeg skal på julebord med kjæresten min... Vet at han kommer til å få det helt flott hos besteforeldrene sine, han har vært med dem MASSE helt siden han var nyfødt, (og stort sett sammen med meg), men nå skal de altså ha ham over natten!! Og så sitter jeg igjen med dårlig samvittighet fordi jeg skal ut og ha det gøy uten ham!!! :(

Noen som kjenner seg igjen? Kjenner virkelig at det drar i navlesnoren nå!! (selv om den ble klippet for lenge siden...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan vi kjenne oss igjen,men når han har et såpass godt forhold til besteforeldrene skal du da bare gå ut og kose deg! Du kommer til å måtte løsrive deg fra han mer og mer etterhvert,så det er bare å ta det litt etter litt. Går nok kjempebra,bare du får i deg en drink eller to;)

Skrevet

hei hei, ja jeg kjenner meg igjen...ikke ofte jeg får sjangs til å gå ut, men når jeg først har det har jeg dårlig samvittighet...typisk

Men tror det ganske vanlig...men du må bare gå ut å kose deg masse å kanskje visst du tenker masse på han, heller ringe å høre hvordan det går:)

Man trenger å komme seg ut en gang i blandt!!!

kos deg i kveld:)

Skrevet

KJenner meg igjen ja, men han kommer å kose seg kjempemasse!

OG veit du, det er viktig du får ut av huset og kose deg med kjæresten og, det gjer at forholdet til gutten din kommer å bli masse mer positivt, og så er det så sinnsykt godt å se han igjen når du skal hente han.

Og det beste blir smilet han får i ansiktet når han ser deg ;)

Skrevet

Det var kjempekoselig å komme seg ut litt, og lillegutt hadde visst ikke savnet meg... smilte ikke engang da han fikk se meg igjen :( (nå er ikke han den som smiler mest) men kjæresten min smilte han til! og gråt og strekte armene sine mot ham for å komme til ham!! Godt at gutten min er glad i andre enn meg!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...