Gå til innhold

fru<3

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor var det du kjøpte de praktiske plastboksene til babymat? Du nevnte en nettside, men jeg husker ikke! Superpraktiske til å fryse ned hjemmelaget middag i!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør henne heller hvorfor hun "eter som en hest" og alltid er oppe om natta og spiser...... *knis*

Skrevet

Hei på dere =0).

Plastboksene først ; http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=790_791_840&products_id=2865

Så var det den spisinga da... øh.. vet ikke hva jeg skal si til mitt forsvar annet enn at jeg er kjempesulten! Og må ha mat hver tredje time.

Attpåklatten:-) har jo sett meg og vet at jeg er uvettes overvektig...

Oi nå er det snart MAT her, hjemmelaget pizza.... Sukk......og nam!

Skrevet

Næmen det er det verste jeg har hørt - overvettes overvektig?

Nei, vet dere hva! Hun er høy, blond og flott, og mamma til verdens søteste lille prins! Og jeg blir som en flodhest ved siden av - men jeg er tross alt en blid flodhest da;-))

Og takk for tipset, men jeg fikk tak i bokser fra Avent i dag, så imorgen skal vi lage opp et lager med middag til prinsessen;-)

....og du - nå er det snart mat her også! Og vi er vel omtrent like matglade hele gjengen her inne......det er bare det at noen av oss faktisk synes det smaker ekstra godt, ekstra sent....hi hi hi.....:-)

Skrevet

Hu e'kke gravvid da?

Hihihihihi...

Skrevet

NEI NEI NEI!!!

Skrevet

Gravid ja, det hadde vært noe det! Jeg spydde i 6 måneder... hadde nok ikke hatt noen matlyst nå da tenker jeg.

Mat er en sånn litt innvikla greie i grunn.

Flodhest?? Nei da har du missforstått noe altså, bare se her:

http://www.barnekroken.no/midt/midt6/hippo.html

Selv om denne flodhesten var supersøt og blid da... forøvrig den eneste likheten jeg kan finne.

Skrevet

Ha ha ha ha, fritt for å være den lille rosa som dukker opp på bildet;-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...