Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 og dere får Ting sagt om VENNER :-) Få mennesker har styrke nok til å kunne prise en venns fremgang - uten misunnelse. Aischylos En venn åpner den døren jeg ønsker å åpne. Francesco Alberoni Vårt liv kan ikke være fullkomment uten venner. Dante Alighieri Jeg siger Dig ubehageligheder, og derpaa skal man kjende sine sande Venner! H. C. Andersen En trofast venn er et sterkt forsvar, og den som har funnet en slik, har funnet en skatt. Apokryfene Både hos venner og hos uvenner må man tilgi alt som er tilgivelig. Kristina Augusta For hver venn som dør, må man leve sterkere selv. Olaf Bull Det er godt å ha få venner og mange bekjente - og å vite hvem som er hva. Lis Byrdal Gud bevare oss for å bli satt for høyt av våre venner. Albert Camus Ikke gå foran meg, kanskje følger jeg deg ikke. Ikke gå bak meg, for kanskje jeg ikke viser vei. Gå ved siden av meg og bare vær min venn. Albert Camus Søk dine venner oftere i deres motgang enn i deres medgang. Chilon En venn er så å si et annet jeg. Marcus Tullius Cicero Svalene kommer med sommeren, men drives bort av høstens kulde. På samme måte er falske venner med oss i livets godvær, men så snart de aner ulykkens vinter, forsvinner de. Marcus Tullius Cicero Når vi har medgang, kjenner våre venner oss. Når vi har motgang, kjenner vi våre venner. John Churton Collins Å ha en god venn er som å ha god helse; man vet ikke hva den er verd før man mister den. C. C. Colton En venn er en person som du tør å være ærlig overfor. Frank Crane Det er de vennene du kan ringe til klokken fire om morgenen, som betyr noe. Marlene Dietrich En venn er noe som hjertet trenger hele tiden. Henry van Dyke En sann venn betyr mer for vår lykke enn tusen fiender for vår ulykke. Marie von Ebner-Eschenbach En venn kan godt regnes som et av naturens mesterverk. Ralph Waldo Emerson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå