temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 her inne... Den opptar jo oss kaklehøner nesten ikke i det hele tatt!!! Det gjettes nesten ikke i stor stil, verken på DiB eller oss i mellom pr sms... Hihihihi... Det bare kribler og klør. Så spennende!
Babyonboard ;-) Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg er ikke nysgjerrig...................Næhæida ikke i det hele tatt ;-)))))
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 jeg er for ny her til å gjette.har ikke fått med meg hvem som mulig er hva,hehe men....det er ikke meg iværtfall.(men hadde jeg ikke hatt 5 stk,så....) men,uansett... nyskjerrig er jeg,hehehe
Babyonboard ;-) Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Hehe... Da stryker jeg deg også fra lista ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Og meg kan du vel stryke:-)) Om ikke legene gjorde en fryktelig slurvete jobb da;-) Who knows?
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Tygde litt på den ja.... Eneste som var inne på sida i tidspunktet det innlegget kom var nemlig DU ;-)))))
Urtete Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har også en person under mistanke....... Dette er spennende! :-)
Superlis Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 Kan bare stryke meg og,er bare ikke mulig her i huset!!=) Men hjelp så spennende ,en dag jeg ikke var på nett,også skjer dette!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå