Ronja65 Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Samboer og Thyra har allerede sovnet søtt. Nå er det snart min tur....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Natta, kjære deg! Sove godt! Jeg skal kravle meg opp til Theodor jeg også!
Babyonboard ;-) Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Natta jenter ;-) Jeg lurer litt til jeg ;-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Nei, nå tusler jeg! Regner med at Bæibi har løst mysteriet innen jeg står opp i morgen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Natta!! Har akkurat stått opp igjen jeg;-) Får jo meldinger midt på natta om hvem som er sannsynlige kandidater til den hemmelige graviditet.....snakk om gjeng da! Hi hi, vi er jo bare LITT nysgjerrige da!
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Haha.... Nå har jeg tilogmed vært inne på heeeeeelt andre forum og lett etter mulige hint.... Tror jeg nesten rota meg helt bort der inne ;-))) Fikk nesten lyst på en til selv............. Kan noen klaske meg i hodet og minne meg på hvor mye jeg har kasta opp og all bekymring etc i de to svangerskapene jeg har hatt!??? Og at lille Jojo bare blir mer og mer vilter som dagene går.... :-))) Skumle de gravid moden alder sidene ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå