Labbetøs Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Vu har fått laget monogram, og hadde tenkt å trykke det på innbydelser, bordkort, menyer, takkekort osv. Men nå har jeg lyst til å lage noe av dette selv. Vil jo selvsagt ha monogrammet på alikavell. Noen som har tips om hvordan dette kan gjøres? Vi vet at vi kan lage sånn gammeldags segl (bokhandelen) og lukke konvoluttene med, men jeg vil ha det på invitasjonene og slikt også. Kan man få lagt klistremerker med monogrammet på, eller stempel eller noe?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 nå er ikke dette noe svar på spørsmålet ditt for jeg lurer på det samme!! men hvordan fikk du laget monogrammet deres? laget det selv eller fikk dere andre til å gjøre det? Vet ikke hvordan jeg skal få det til selv!!!
Top of the hill Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Jeg fikk laget vårt monogram på en dansk nettside, bryllup.dk, eller noe i den duren! Husker ikke hvor på siden det var, men let litt så finner du det nok! Kjekkest av alt: det var gratis!!! Ellers så er det en norsk nettside som heter www.scrapmagasinet.no som du kan bestille stempelputer fra! Knall god service;-)
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Hei. Jeg bestilte stempel med monogrammet vårt på hos norprofil.net Tok ca en uke før det kom i posten. Veldig fint. Ellers går det jo an å lage invitasjonene på dataen, og legge det inn som bilde om du har det liggende på dataen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå