Urtete Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Sambo har kjørt for å kjøpe kebab, mmmmmmmm.............. Har ei kebabsjappe i nærheten som lager nydelig mat, og i kveld er en fin kveld til å kjøpe no godt!:-) Nå skal vi straks sette oss med litt mat og et glass øl, gleder meg, gleder meg, gleder meg! :-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Heldiggrisen! Det hørtes godt ut!!! Jeg er aleine i heimen, fysen på noe godt og har ingenting i skapet... Søren at jeg ikke kjøpte den potetgullposen!
Urtete Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Det var nyyyydelig, med masse deilig hvitløkssaus!:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Smatt, slurp. Jeg sikler så fælt her at tastaturet antakelig kommer til å kortslutte!
Babyonboard ;-) Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Og du drakk øl til den kebaben??? Hehe... Da kan vi stryke deg fra lista.... :-))))))
Urtete Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2006 Hehehe, jeg kan definitivt strykes fra lista! Sambo har kuttet strengen, så en ny graviditet vil være en STOR overraskelse i heimen! :-) (Men jeg må legge til at hvis det skulle skje, så er vi enige om at vedkommende lille baby da må ha livets rett.......for snakk om å komme til verden mot alle odds........, og hvis det skulle bli en jente så skal hun hete Live.....hehehehehe.....) :-))) Dette er noe vi tuller med altså!!!! (Med en alvorlig undertone, hvis dere skjønner....) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå