Gå til innhold

Synes litt synd på meg selv i kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke meningen å syte, altså. Men jeg har hatt så mye kynnere de siste dagene. Og i dag har det vært veldig mye selv om jeg har prøvd å holde meg i ro. Det har presset veldig i bekkenet, eller mot skambenet heter det vel. Har nesten ikke kunnet bevege meg fra sofaen til kjøkkenet... Og jeg som skulle på Stand Up galla i kulturhuset med mannen og broren min i kveld. Ringte føden og fikk beskjed om å holde meg i ro, og å ringe igjen for undersøkelse dersom det ikke gir seg mens jeg holder meg i ro heller. Også jeg som hadde gledet meg så til å høre Zahid Ali, Thomas Gjertsen og Ylvis-brødrene i dag... Snufs. Svogeren min fikk i alle fall en fin førjulspresang siden han fikk billetten min... Håper det roer seg så jeg får kost meg litt med baking og pynting til jul i alle fall. Hun skal jo liksom ikke komme før i slutten av januar, så det hadde vært kjedelig å føde eller måtte ligge i ro alt nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da er det litt tidlig hvis hun kommer nå allerede. Uansett hvor kjedlig det er så får du holde sofaen og slappe av. Du får skaffe deg noen filmer eller bøker og bare sløve i helgen:) Ønsker deg uansett lykke til

Skrevet

Tusen takk! Ja, det er nok bare å ta det med ro så godt man kan. Er ikke så veldig enkelt når mannen min jobber i dag og har en aktiv krabat hjemme... Men hun kommer nok ikke alt nå. Mye bedre i dag etter en kveld på sofaen og en god natts søvn. Det gjelder heller å ikke prøve å gjøre for mye til jul... Ha en flott helg!

Skrevet

Jeg hadde det samme for tre uker siden. Kynnerne ble plutselig veldig sterke, jeg hadde nedpress og hodet til knøttemor trykket skikkelig vondt i bekkenet mitt. Var like ved sykehuset tilfeldigvis, så i stakk innom for en sjekk. Det viste seg at jeg hadde modningskynnere, og fikk streng beskjed om å hjem og ta det med ro. Har greit å roe ned ganske brukbart (til tross for at jeg har en 2-åring, hehe), og selv om kynnerne er harde fremdeles så er nedpresset blitt litt mindre og jeg slapp heldigvis å føde knøttemor for tidlig. Nå har jeg 4 uker til termin, så det er strengt tatt ikke så farlig om hun skulle komme nå - men jeg holder meg fortsatt i ro og det virker som om hun drøyer litt til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...