Gå til innhold

Hellu =) Da kommer jeg også inn hit.. :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

For nå har jeg vært mamma i 3 år:D

Tiden har virkelig flydd avgårde....

 

 

 

Jeg er 21 år, og mamma til to skjønne jenter på 7 mnd og på 3 år :) Vi holder til i Ski (akershus), og jeg tusler nå rundt hjemme eller i sentrum dagen lang;) Er i "permisjon" fra skolen, og begynner allmen påbygning til høsten.. :)

 

Er avhengig av dib, og bor der inn en god del..så blir det mer liv her inne også, flytter jeg nok hit også;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 3-åringen!!

 

Her på Barnet MItt er det ikke så mye liv som på DinBaby, men det blir jo bedre. Du får slenge inn noen innlegg nå og da så tar det seg opp etterhvert! Til nå synes jeg det er lite og internt, men det er også ok.

 

Velkommen hit!!

Skrevet

Takk takk =)

 

Kan godt skrive masse masse her jeg :P Hehe, bare morsomt det:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...