Gå til innhold

Hmmmm...er det flere som synes det drøyer med mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et halvt år siden siste fødsel,- burde mensen ha vært her nå?

Noen som vet, eller husker om de har fått mensen tilbake omtrent etter like lang tid etter sine andre fødsler?

Pinlig....signerer med anonym.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen oppskrift på det tror jeg. Noen får den igjen etter 3 mnd og noen etter 1 år. Jeg fikk den tilbake etter 6 mnd denne gangen, men husker ikke med de to andre for det er leeeeeeeeeeeenge siden:-)

Så om ikke du er gravid så skal du se den kommer fortere enn du aner;-))

Skrevet

Dette er nok veldig individuelt, alt etter amming og den enkeltes kropp...

Jeg tror det gikk et halvt års tid etter mine fødsler....

Jeg syntes en av fordelene med å være gravid og ammende var å slippe denne hersens tante rød!:-)

Skrevet

De første gangene så fikk jeg den tilbake etter ca 9 mnd. Men denne gangen så mistet jeg den aldrig. På tross av fullamming i over 6 mnd.

Skulle ønsket at det drøyde lit denne gangen også.

Skrevet

Det drøyde veldig lenge før jeg fikk mensen, men når den kom så synes jeg den har vært der hele tida :-((((

Skrevet

Theodor er 9 mndr og jeg har kun hatt mensen en gang... Det er et par mndr siden. Med førstemann var mensen helt borte i nesten to år. Hadde mensen en gang og ble så gravid igjen. Inkludert graviditeter var det 4,5 år uten mens (med unntak av den ene). Deilig!!!!

Skrevet

Hva da?

Skrevet

:-)))))))))... Tenker på en liten ny attpåklatt:-))).... Kanskje det er du som er anonym?????:-))))))))))

Skrevet

Hihi, nei!!! Da må jeg begynne å tro på jomfrufødsel i så fall... Kan ikke huske siste gangen jeg hadde sex... Savner det ikke heller, men en ny attpåklatt kunne jeg faktisk tenke meg! Men jeg skal ikke det!!!

Skrevet

Jeg skrev akkurat sms til Klatten og sa; Tenk hvis det er TONETROLLET????

Hahahaha....

Skrevet

Klatten har spurt meg om det tidligere.... Eller hun spurte om det var en av de Anonyme som jeg kjenner... Og det blir jo nesten det samme, men bare nesten!

Skrevet

Hehe.... Jeg har begynt med liste og elimenerer etterhvert....

Skrevet

Jeg så du akkurat strøk urtete...

Skrevet

Hehe... Ja, men glemte at hun allerede hadde sagt at henne var det GARANTERT ikke :-)

Men jeg har hun ene sterke kandidaten.... Og det har vært stille fra hennes kant i det siste ;-)))

Skrevet

Ja heldigvis for meg kan jeg si =0), 7 mind siden fødsel og ingen tegn til mensen! Fantastisk deilig å slippe! Tror jeg kunne ha klart meg uten for resten av livet.... Vet at pp/p sprøyte (Cerazette?) gjør at den kan utebli, men er nesten litt skummelt unaturlig det også da..

Nei jeg får bare pumpe noen år så slipper jeg mensen. ;o)...

Flere småfolk er det ikke noen planer om heller.

Skrevet

Hehe.... Du står fortsatt øverst på MIN liste ;-))))

Skrevet

Det er egentlig feil, ØVERST stod du ikke! Men du var/er på lista ;-))))

Skrevet

He he he, må le av deg altså! Jeg som hadde lagt meg og sovet og greier.........nå er jeg plutselig så våken og dritnysgjerrig (som dritgrei ville sagt det)...............lurer og lurer ja!

Jeg har eliminert flere fra lista enn deg og sitter igjen med få.......hi hi hi.....dette blir vel spennende!

Skrevet

Its me! Its me! Its me!!! NEI DA!!!! heheeh... ikke pent å spøke med sånt!!! Her i heimen er vi bestemte på at nok er nok... Snuldermannen går og venter på klarsignal for å kutte ledningen! Men... det hadde vel vært vår flaks at det dukket opp en liten spire sånn helt på tampen!!

Jeg er superfornøyd med de 5 jeg har jeg og synes jeg er heldig som har fått så mange, friske barn!!!

Forøvrig så har jeg bare en modenmamma på lista mi....Blir KJEMPEOVERRASKET hvis det ikke er henne ;=)

Skrevet

Men den anonyme her inne er jo gravid, så da er det jo derfor du ikke har fått mensen også da vet du ;-)

He, he. Neida. Litt mer alvorlig så pleier det å ta ett år før jeg får mensen. Etter nr to hadde jeg mensen en eneste gang og så satt Leonora. Nå er hun snart 8 mnd og tante rød glimrer fortsatt heldigvis med sitt fravær. Helt greit det!

Skrevet

Du Snulder, kan'ke du bare si hvem du tror det er da??? ;-))))

Skrevet

8 mnd etter første fødsel og 7 etter siste.

Skrevet

For meg har det vært utrolig "regelmessig". Tok ganske akkurat et år etter hver eneste fødsel før mensen var tilbake.

Skrevet

Varierer nok veldig, etter hvor mye man ammer osv. Jeg fikk den igjen etter 2 mnd første gangen og etter 3 nå sist, men da ammet jeg mer. Et halvt år er helt vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...