Gå til innhold

Gode nyheter!!!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gledens dag ble det - fikk endelig svar på prøvene og scanningen til søster og det viser at det ikke er mer spredning, men at forverringen av hennes almenntilstand er pga gallestein. Operasjon til uken og vi håper det kan lette trykket på lymfer og dermed gi litt bedre pust:-)) Hun er veldig svak pga galle-forgiftning i blodet, men planla både hårfarging og kino ikveld (!!!), selv om det ikke har blitt noe av da hun er for svak.....men planer er fine å ha uansett! Hun skrev så fint på en tekstmelding til meg : Bisonen har ikke forlatt meg/Pumaen leker i magen,,,og den som lytter, hører suset fra Ørne`vingene!

Takk for alle gode tanker og klemmer jenter - dere har vært med på å redde henne idag!!! Jeg heier på alle dere:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Takker også trollet som har vært enestående og omsorgsfull, og takk til Babyonboard som har vært her helt til nå og satt 1 meter unna meg når go`nyheten kom isted - det var et sterkt øyeblikk!!!

Nå besvimer jeg på sofaen hvert øyeblikk..............:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt for dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette unner jeg dere av hele mitt hjerte!

KLEM!

:o)

Skrevet

så bra!!

skulle helse mykje frå dritgrei som sitter på toget og har fått oppdateringa vis sms.... :-)

ha ei god god helg!

Skrevet

Å så søte dere er, både Urteteer og dritgreie pappaer og mammaer!!!Og jeg griner og griner.....av glede denne gangen........!!!!

Skrevet

:-))

Skrevet

Det er så godt å grine av glede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:o)

Skrevet

å så godt =0)

kjempefint var det !!!!

feller en skvett sjøl her.har tenkt så mye på deg,søstra di og prøvene.

gurimalla så glad jeg ble nå =0)

klem =)))

Skrevet

Så flott da!

Ønsker henne lykke til med operasjonen da.

Kos dere det det kan - benytt tiden dere har (men det ser da virkelig og ut som dere gjør - lykke til med hårfargingen og - la den bli skikkelig vellykka!)

manke kveldsklemmer fra

Skrevet

Hipp hurra for søstrene sisters!! Der i gården er det tydeligvis ingen som gir seg uten kamp..

God bedring ønskes søsteren, og så ønsker jeg dere begge en flott helg!

Klem og hilsen fra

Skrevet

Åh, det var da positive nyheter å få til helga:-)

Ønsker dere begge en virkelig god helg, og håper det blir tid til å slappe litt av - tror du trenger det Attpåklatt:-)

Skrevet

Tusen takk Klatten for at jeg fikk dele det øyeblikket med deg... Ord blir vanskelige i en sånn stund ;-) Men bare å se og føle din lettelse var gull verdt!

Jeg skal lete frem det diktet jeg snakket om....

Det er en helt fantastisk søster du har, men så har hun også en fantastisk søster i deg!!! :-)

Skrevet

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Kjære, gode klatten! Makan til gladmelding!!! Jeg griner enda jeg, og mere til når jeg leser dette her! Regner med at du blir sovende en stund når du nå slokner (det har du kanskje allerede gjort)...

Takk for at du deler deres sterke historie og for at du viser oss at det nytter å kjempe (selv mot en så hard motstander)! Du har også tydelig vist oss hvor tett sorgen og gleden går når livet presser for hardt på. Av deg har vi stadig fått påminnelser om hva som er viktig her i livet. Tusen takk for alt du gir og for den du er! Du er det rauseste mennesket jeg kjenner!

Nå skal du bare sove, sove, sove, sove, sove...

Skrevet

Åhh så fint... ER helt enig med trollets flotte ord:-))

Skrevet

-Det var godt å høyre, henger meg på alle gode ønsker fra alle oss!

c",) c",) -og desse to luringane er til deg systra di.

Skrevet

(skulle sjølsagt stå -til deg `og systra di)

Skrevet

Åh.....dere goinger:-))) Glad i dere hele gjengen her inne jeg og så takknemlig for at dere orker!!!

Skrevet

Så deilig med litt godt nytt!

Vi er her og heier når som helst vi! Fortsetter heiingen til ukens operasjon og håper hele familien får muligheten til å slappe av litt i helgen.

Føler meg ydmyk for at du deler dette med oss, Klatten!

Skrevet

Å, så gode nyheter! Måtte tørke en tåre igjen, men det var en hyggelig tåre :-)

Skrevet

Så godt å høre!!! Lykke til med operasjonen! Søsteren din er en tøffing, og det er fantastisk å lese om det forholdet dere to søstrene har.

Skrevet

Dere er så gode alle sammen.....og jeg bøyer meg ydmykt i støvet for all omsorg dere viser.....:-))

Skrevet

Ble så utrolig glad nå,er så ufattelig godt med sånne glad meldinger oppi alt det triste..var så spent når jeg gikk inn å leste kunne det være..også var det!!!!! Lykke til,kos,kos!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå fikk jeg endelig lest de gode nyhetene!!! Og det var så godt å lese. Håper søsteren din får litt ro og hvile i helgen, og at hun kommer i form til å kunne gjennomføre en operasjon som vil gjøre tilværelsen bedre.

Håper du får ladet batteriene dine også Klatten!

Klem klem

Skrevet

Takk takk:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...