Gå til innhold

trenger lit hjelp her vær så snill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg helt jævelig... har hatt vondt i hodet i 2 dager nå.. litt vondt i halsen små kvalm.. er rett og slett ikke i form... har ikke fått sove på 2 dager pga veldig mye menssmerter og mister veldig mye slim.. og er trøtt og sliten... har hatt lite liv i magen.. men vil ikke ringe med engang til føden... jeg har jo følt henne idag men det er mye mindre en det pleie og være... hva hadde dere gjort..kan godt hende at jeg begynne og bli syk... men for det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er bedre med en tlf for mye enn for lite...

Så hvis du er usikker, synes jeg du skal ringe fødeavdelinga på sykehuset der du skal føde, jeg. Så kan de avgjøre om du bør komme til en kontroll, eller de kan berolige deg :)

Skrevet

Huff, høres slitsomt ut. Det kan nok være at du begynner å bli smittet av den ekle forkjølelsen som er ute og går nå. Hadde skikkelig vondt i halsen og var veldig uggen i nesten en uke....men hadde ikke menssmerter eller lite liv. Jeg hadde nok kontaktet lege/jm og kanskje til og med ringt føden hvis det ble veldig lite liv, hvis jeg hadde det sånn som deg.... ( dro faktisk til fastlegen pga halsen jeg da...trodde det kanskje var streptokokker for det var så inni hampen vondt)

Skrevet

Ring til til føden og be om en sjekk! Du kan ha fått en infeksjon i kroppen som må behandles! De vil heller at du kommer en gang for mye enn en gang for lite, og er det ikke noe så slipper man å beskymre seg om det er noe galt.

Om du ikke vil til føden så dra på legevakten. Hadde jeg hatt det slik som deg hadde jeg i det minste tatt en tlf for å høre. Vet at det er litt "flaut" hvis det skulle være unødvendig mye styr, men det er et lite barn vi snakker om og man blir tatt ekstra alvorlig når man er gravid...

Ring å hør i alle fall! Du må huske på at alt det som påvirker deg, påvirker også barnet...

Lykke til!

Skrevet

har du prøvd å få i deg noe søtt, og lagt deg ned for å kjenne om det kvikner til litt?

Skrevet

iiiiiiiskaldt vann hjelper like godt som noe søtt.. iallfall hos meg :) (om ikke mer, hehe)

Skrevet

skal en tur innom føden nå... hun reagerer ikke lengre på øte ting.. hun har blitt immum for det :)

Skrevet

Lykke til da :)

Håper alt er i orden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...