Gå til innhold

Skriver huskeliste til jenta mi - hva trenger jeg ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av stelle produkter,kluter å sånne ting??

Med andre ord alt til mat og stell...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp =)

Skrevet

Babyolje, kluter, våtervietter, Zinksalve, lotion, talkum, bleier!

Tåteflaske og morsmelkerstatning om du ikke skal amme

Skrevet

Takk =)

Skrevet

talkum og våtservietter er ikke noe du trenger...

man kan bruke potetmel i stedet for talkum.

våtservietter er kjekt når man skal ut på tur, men hjemme er det bedre å bruke vanlige kluter og vannet i vasken :)

Skrevet

Jeg syntes det er helt topp med våtservietter jeg.....Liker å bruke de til å ta den verste bæsjen, så kan man bruke klut etterpå......

Syntes det er ganske hysteri dette med å ikke skal bruke våtservietter...Det er min mening da, hehe..

Skrevet

Det er ikke pga hysteri jeg ikke skal bruke det.. men mener det er unødvendig. Skal bruke mesoft engangsgaskluter som jeg fukter med vann. Det holder for å fjærne den værste bæsjen, evt bare ta hele stumpen under springen. Unødvendig å bruke våtserviettene, som har stoffer i seg, samt koster mer.

Skrevet

Ikke alltid jeg skifter bleie på badet, da er det greit med ferdig våte "kluter" og det lille ekstra de koster, ja det har jeg råd til, og alle disse stoffene, ja ikke vet jeg, men jeg tror ikke det er så helt galt, når man tenker på hva våre foreldre og oss selv har vært igjennom av alt mulig rart, så er vel disse serviettene bare bagateller...

Skrevet

Jeg tenker litt på de våtserviettene på apoteket...står helt stilt her nå...men de skal vel være ganske godkjent trodde jeg??

Har jo vanlige vaskekluter og da =)

Skrevet

Vel, jeg kommer til å skifte på badet når jeg er hjemme, så da blir jeg å bruke engangskluter og vann.

Er jeg hos andre eller på et kjøpesenter eller noe, blir jeg å bruke engangsservietter.

Og nå er det faktisk noen babyer som reagerer på stoffene i disse serviettene. Det betyr ikke at man er en dårlig mor om man velger å bruke disse. Men det er jo greit å følge med, og blir babyen veldig rød og får utslett på stumpen, kan det jo være lurt å prøve kutte ut serviettene og se om det hjelper.

Skrevet

Hvis du skal kjøpe våtservietter (i hvert fall til turer og slikt) er det faktisk Coop x-tra sine våtservietter som var best i test... og billige er de også ca 17 kr pakken. Vi brukte mest kluter og vann hjemme og våtservietter ute omkring med førstemann, men nå som han er 16 mnd gammel må jeg innrømme at vi bruker mer og mer våtservietter...

Skrevet

selvsagt må man følge med om stumpen blir rød, det er jo klart, men jeg tror så lenge babyen ikke er veldig sensitiv(er jo forskjell på de også) å man bruker rent vann morgen og kveld, ja da går det nok bra...

Hehe, nei jeg er ikke noe dårlig mor for det om jeg bruker våtservietter nei,,,,Men om noen av barna mine reagerer på noe som helst av det jeg bruker på de, så slutter jeg jo....

Coop sine kom best ut i test ja, extra heter de, skulle ikke være noen farlige stoffer i dem, billige er de også:o)

Skrevet

Ja stemmer,de kom best ut i test..

Var kun det som ble brukt nå før gutten våres sluttet med bleie...Da handler jeg heller de til besøk å hansleturer..!

Skrevet

Talkum er ikke noe alle bruker. Jeg brukte det til min første, og har kjøpt det igjen. Syns det virker "bedre" enn potetmel!

Skrevet

jeg bruker kunn våtservietter...:) og brukte det til min første og...talkum fikk jeg også brukt for...så jeg har kjøpt inn dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...