Gå til innhold

liker du å bli daska på rompa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvde det for første gang her om dagen, å det var faktisk godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvfølgelig mente jeg under sex.

Skrevet

jepp.. elsker rå sex.. elsker at han lugger meg når han tar meg bakfra..

Skrevet

Ja det gjør jeg. Sitter her nå med en litt øm bak faktisk. Og jeg liker det, selv så rart det høres ut som. Har igrunn funnet ut at ting som for en stund siden var noe jeg tok litt "avstand" fra har blitt ganske spennende, deilig og veldig nyskjerrig på.

Skrevet

Ja har blitt litt ledre nå å ønsker å prøve nye ting.

Skrevet

Deilig å bli lagt over fanget hans, splitter naken, og få en omgang gammeldags ris av og til. Blir kliss våt med én gang... Etterpå er det hans tur! Tror han liker det enda bedre enn meg. Ofte så spruter det i fanget mitt mens jeg holder på.

Skrevet

Nei det er utrolig irriterende... Jeg var med en for en stund siden, og han drev og dasket meg på baken. Jeg syntes bare det var irriterende, men fikk meg ikke til å si noe... Det ble med den ene ganga ;-)

Skrevet

Å ja!!

Jeg elsker å daske fruen på rompa når jeg tar henne bakfra, og hun elsker det hun også!

Og så elsker jeg at hun dasker meg på rompa når jeg ligger imellom beina hennes.

Skrevet

Gjorde det, men det er forbi.

Jo eldre jeg blir, jo dummere fremstår det for meg.

Jeg snakker nå kun utifra meg selv...

Skrevet

Jeg vil ikke bli dasket, men riset ordentlig, på naken rumpe! Deilig og fryktelig opphissende. Blir kliss våt bare ved tanken.

Skrevet

JAAA!!!!

elsker at han dasker og knar rumpa mi skikkelig...rompa mi er en veldig erogen sone..så jeg elsker d:D mmm

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...