Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mamma til ei jente på 2,5 år å vi har det kjempe fint å hun liker min nye sammboer veldig godt.Hun har ikke kontakt med faren sin, så min samboer er som en "pappa" for henne. Men nå har jeg blitt gravid igjen med min samboer. Er 4 uker på vei ca, går på skole å skal bli hjelpepleier.Har igjen 1,5 år. Min samboer har fast jobb. Men vi har bare vert sammen 2 måneder å er usikre på om vi skal beholde barnet.

Hva ville dere gjort? Jeg føler jeg er klar for det men, vi er litt usikre siden vi har ikke vert sammen så utrolig lenge.

Håper på svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten gjøre det du føler er rett selv. Du er jo trossalt bare 17 år (i følge nicket) og du har allerede en datter uten far. Selvfølgelig kan man ikke tenke "hva hvis" hele livet. Jeg tenker selv på neste mann nå, men jeg og samboeren min har bare vært i lag ett år, og jeg ønsker ikke å ende opp med to barn med to forskjellige fedre og så treffe den mannen jeg gifter meg med, å så få nye barn med han.

Men siden du allerede er gravid, så hadde vertfall ikke jeg valgt å ta abort. Så du må gjøre det du og samboeren din føler er rett. Lykke til :)

Skrevet

Syns du skal beholde...Ihvertfall så lenge du føler deg klar..Skolen kan vente!!!!!! Du har hele livet foran deg til å gå på skolen.

Dette barnet fortjener å komme til verden...

Men fritt valg!! DITT valg..

Skrevet

Det der kan bare være ditt valg. Men vil råde deg til å tenke nøøøye gjennom ting først. Du er bare 17 år, har allerede et barn med en fyr, han nye gutten har du vært sammen med i 2 mnd (man kan jo ikke være sikkr på at det kommer til å vare) Tenk om det blir slutt, da har du 2 barn med 2 forskjellige fedre, ingen utdannelse eller noe. hadde jeg vært i din situasjon så aner jeg ikke hva jeg hade gjort, tror ikke jeg hadde klart å ta abort, men vet at jeg ikke ville ha vært i den situasjonen heller. Du vil ikke kunne gi barna dine noe godt og bekymringsløst liv hvis du blir alene med de og ikke har noen utdannelse. Jeg hadde nok ikke valgt å beholde barnet hvis jeg ikke visste at det kom til å bli meg og kjæresten min.

Skrevet

Enig med Mami87 og nydelige Natalie.

Jeg hadde tatt abort, siden forholdet er så nytt og du ikke vet om dere kommer til å holde sammen.

Hva sier han nye kjæresten din til dette da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...