Gå til innhold

Flere som fryser og fryser og fryser..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaldt..Brrr.. Selv om det er godt å varmt i stua, i følge sambo, bare fryser jeg...Pleier ikke være sånn jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat likedan. Mannen min synes det er kjempevarmt inne, men jeg bare fryser og fryser. Pleier aa ha varme hender/foetter, men naa er de kjempekalde. Jeg er ogsaa kjempetrett for tiden, saa mannen min spoeker med at ungen tar alle kreftene mine--selv varmen!

Skrevet

Ja, jeg er også kald, fryser nesten hele tiden. Og jeg er så innmari trøtt hele tiden!!!

Skrevet

Nemmen, er du på besøk Turbotrollet???

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Går bra her... Gleder meg bare til julefri :) Så himla trøtt og sliten fortiden...

Har vel ikm til uka en gang (tror jeg). Så da får vi se hva som skjer :) Om det er en liten huleboer der eller ikke :)

Skrevet

Hihi, håper du har et lite troll i magen du også og at du flytter inn hit om en ukes tid!

Lykke til snuppa!

Klem og babystøv til deg!

Skrevet

enten svetter jeg for det er varmt eller så kaldsvetter jeg...veldig irriterende...svetter hele tiden. æsj :o(

Skrevet

Får vel suge til med alt babystøv jeg kan :) Har dessuten laget landingsplass for storken på verandaen slik at han ikke skal bomme denne måneden :) Og hvis han gjør det, har jeg jo alliert meg med Nissefar :) Hehe...

Skrevet

Ja fryser veldig! Er i uke 6 nå. Ligger nesten fullt påkledd om natta for jeg fryser sånn. Men regner med det kommer til å bli motsatt lengre ut i svangerskapet. Var i allefall veldig varm i mitt forrige svangerskap.

Skrevet

Frøs MYE litt tidligere jeg også :)

Men, d går over.

Nå er jeg 11+5, og har det mye bedre.

Skrevet

Jahha, i begynnelsen av min graviditet, 1 mnd så frøøøøøøzzzz jeg ja :0)

men det har gått over, er 9 uker på vei nå :)

tøysjenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...