Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Har ikke helt sunket inn enda dette her. Var på Ullevål på kontroll i dag pga at legen min har søkt om igangsettelse pga at jeg har fått carpal tunell og har hatt dette lenge... Legen måler babyen og ser til at hun har det supert... Også ser hun på hendene mine, vi snakker litt... Så spør hun meg når det passer til uka at vi setter igang!!! HVAAA?? Svarer jeg... Joda...så på onsdag klokken ti bærer det inn på sykehuset, der vi skal sette igang fødselen, så da kommer hun på onsdag eller på torsdag da.....HELP sier jeg bare..... NÅ skjønner jeg at jeg er gravid og vi skal bli foreldre....Ble helt kvalm med en gang, men nå har det begynt å synke inn!!! Men tenk, på onsdag eller torsdag får vi truffet jenta våres"!!!!!! Sinnsykt!!!
Hemmeline Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Så herlig:) Kan tenke meg du gleder deg:) Jeg skal ha ks på onsdag så da blir nok vi mamma på samme dagen:) Gleder meg også masse til å hilse på jenta våres... og tenk så herlig:) vi kommer oss også hjem til jul med nurkene våres:)
Nala81 Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Så spennende! :-) Da har du noen dager på å la tanken synke inn, da. Lykke til! ;-)
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Oi! Flaks at jeg var her inne og surra nå da :-) Masse lykke til, dere har så masse å se frem til :-) Håper å se deg inne på DiB også :-D Klem Hanne
Januarjubel! Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Herregud sier jeg også! For en beskjed! Men så utrolig fint da, tenk for en opplevelse! Ja for du er vel langt på vei er du ikke?
rødhette* Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Å herregud, så spennende da! Må være helt utrolig merkelig å tenke på, at om en uke har du babyen din!!!!! :) Jeg som synes det fortsatt er helt uvirkelig å tenke på at jeg har termin om 5 uker......
Kaisa_Stina Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Heisann, bare lurte på hvorfor de vil sette igang fødselen på deg, ser du har skrevet carp.tunnel, jeg har også det men legene har ikke sagt noe om hverken det ene eller det andre i forbindelse med at jeg har det syndromet... Men uansett så ønsker jeg deg veldig masse lykke til:)
kokosbolle Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Ojojoj! dette blir spennende! Har du veldig mye plager med ct eller er det pga situasjonen ellers at d også vil sette igang (med samboeren din og stress og sånn)? Sa legen noe om hvor stor babyen din var?
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Tenk det da, Iselin, om en uke er du mamma!! Det er helt sprøtt å tenke på hvor fort tiden har gått! Etter alt du har vært i gjennom håper jeg "premien" din er en flott fødsel, hvor alt går kjempebra! Den beste premien av alt er jo at jente seres kommer, det er helt fantastisk! Må være merkelig å vite hvilken dag man skal på sykehuset, tror neppe jeg hadde klart å sove eller slappe av i det hele tatt... Men det håper jeg du greier, så du er uthvilt til den store dagen. Venter veldig spent på oppdatering, du blir liksom den første av de jeg har "fulgt med på" som skal oppleve dette her... Lykke til! :-) :-)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Du som lurte på når ho har termin, svarer for henne jeg, termin 010107. Så spennende da, men skjønner at du syns det er rart. Tror ikke jeg hadde fått sovet et sekund før jeg skulle bli satt igang jeg da. Lykke, lykke til!!!
ina:) Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 ÅHHH herregud så spennende da:)))))WOW, tenker du ble litt tatt på senga, hadde vel kanskje ikke tenkt deg så kjapt???? Vi har termin samme dag og jeg er liksom helt klar for å føde nå, men hadde jeg plutselig fått beskjed om at ;ja til onsdag henter vi ut snuppa de...ja da hadde jeg blitt helt satt ut:=) Men så kjempe kos da, masse lykke til. Gleder oss til oppdateringer og høre hvordan det går. Da blir det ikke januarbarn på deg da, men ei lita desemberprinsesse:=)))))
Vimsetrollet Skrevet 8. desember 2006 #13 Skrevet 8. desember 2006 Åh, blir helt misunnelig her. Skulle gjerne likt å vite hvilken dag jeg skal føde.
afrodite79 Skrevet 8. desember 2006 #14 Skrevet 8. desember 2006 Så spennende:) Men hvorfor blir du ikke opperert for carpal tunnel? Har termin 5.01 og ble opperert for dette på tirsdag. Ble tatt inn som en hastesak for vurdering på mandag og tirsdag morgen var det overstått.
Freyja Skrevet 8. desember 2006 #15 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer så masse masse da!!!! Da blir du første i Bim gjengen som blir mamma. Thihi tenk det!!!! Tenk så kos da dere får jula sammen.. Misunnelig nå jeg altså!!! Gleder meg masse til å høre hvordan fødselen går og til jeg får møte snuppa di på ett treff. (Regner med at vi forsetter med bim treff selv om vi har født???) Masse lykkeønskninger og klemmer fra
guttemamman:) Skrevet 8. desember 2006 #16 Skrevet 8. desember 2006 Åååååååå, så spennende Iselin:o) Dette var jo kjempe bre, så gøy at dere snart skal bli foreldre, jippi:o) Gleder meg til å høre alt om åssen fødsel og alt går, husk nå å nyt denne siste tiden helt alene sammen, hehe, det er ikke noe dere får tilbake på en del år, hihi... Klem til deg og din samboer:o)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 8. desember 2006 #17 Skrevet 8. desember 2006 å hellandussan! heldiggris! nå begynte jeg å skjønne hvor nærme jeg også er, har jo termin nesten samtidig. men gratulerer masse:) ønsker det lykke til!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 9. desember 2006 Ja, det har jo ikke helt sunket inn enda. Fortsatt litt "kvalm" når jeg tenker på det...hehehe. Men det er jo klart jeg gleder meg også. Det er liksom rart å tenke på at jeg snart ikke er gravid mere. Hvorfor jeg ikke opererer CT er fordi legene ikke har sagt at det er noe vits når jeg er så nerme termin. Faren min har blitt opperert for dette og man kan jo ikke bruke hånden på en stund etter man har operert, og jeg har lyst til å ha begge mine hender i behold. Iallefall nå som samboer også har begge sine hender i gips. Kan ikke sitte her to stykker uten å kunne bruke hendene våre... rett og slett. Det blir umulig. For jeg må nemlig hjelpe samboer ut med endel ting, så det er viktig at jeg er "frisk". Hvordan de skal sette meg igang vet jeg ikke enda. Om jeg var litt moden skulle de ta vannet og sette på drypp... Om jeg ikke var moden, så skulle de bruke noe gele greier og sette meg på drypp.. Så det blir spennende dette her... I helgen skal sambo og jeg finne ut hvilket klær vi skal ha med til tulla på sykehuset. Vi skal på barselhotell, så vi må ha med litt klær selv. Herreguuud.... dette er KJEMPE skummelt og jeg er egentlig drit redd, samtidig som jeg gleder meg helt vanvittig!! Sambo ble litt paff når jeg fortalte det, men det var tydelig at han ble glad...han sa det jo til ALLE ute på rehabsenteret når jeg hentet han i går..hehehe... Arwen, det er klart jeg kommer på treff... Men vet ikke om jeg rekker den som er den 20 altså....hihihi... Klarer ikke slappe av i kroppen jeg altså... I morgen skal vi en harrytur til sverige...kjøpe de siste babytingene...tror vi har alt da, men er sikkert noe mer vi kan finne... Åååå snart får jeg bruke den fine vogna.. Vanvittg dette her.....*puh*
MM med spire Skrevet 9. desember 2006 #19 Skrevet 9. desember 2006 Så herlig !!!! Godt å ha en dato å forholde seg til!!!! Masse lykke til!
MegOgAlleMine Skrevet 9. desember 2006 #20 Skrevet 9. desember 2006 SÅ FLOTT! lykke til med det første møte.går nok kjempe bra tenker jeg
selfangerkjerringa Skrevet 9. desember 2006 #21 Skrevet 9. desember 2006 Åh så flott at du slipper å gå så lenge med CT! Nå slipper du jo operasjon også Knallbra! Lykke til, gleder meg til oppdatering klem
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #22 Skrevet 9. desember 2006 >Ja, det er egentlig kjempe digg å ha en dato å forholde seg til, da er jeg iallefall sikker på at den vordene pappa får være med og. Ting var jo litt usikkert ang det siden han er på sånn rehab senter i gokk..hehe.. Tenk om riene hadde begynt, også hadde han ikke rukket inn til sykehuset. Han kan jo ikke kjøre bil akkurat nå liksom så.. Men det er litt skummelt også.... Dette ligger å kværner bak i hodet mitt hele tiden.. JUHU!!!! AUAU!! Ja, ka-ping, det skal bli deilig å bli kvitt CT`N...har jo hatt det ganske lenge nå...fire mnd eller noe så. Klarer jo ikke kneppe en skjorte en gang jo, tar jo 100 år...hehe.. Jeg er jo her inne på BIM til Onsdag da og kommer sikkert til å være en stund etterpå og. Morsomt å se hvordan det går med folk man "kjenner" herfra..
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #23 Skrevet 9. desember 2006 Å fy nå ble jeg misunnelig, du er skikkelig heldig. jeg også vil: Vil vertfall ønske deg lykke til, du fikk visst før meg likevel
Jonas-mamma'n Skrevet 9. desember 2006 #24 Skrevet 9. desember 2006 hehe...nesten så jeg føler spenningen din! ønsker deg lykke til med fødsel,og ikke minst tiden fremover etter at dere kommer hjem!GOD JUL:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå