Gå til innhold

Dere som har sterilisert dere.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er enige om å ikke få flere barn, det greieste var om han hadde sterilisert seg, noe han er enig i, MEN så gruer han seg slik til inngrepet, at jeg tror ikke det blir noe med han. Han har jo hørt skrekkhistorier ;-) Noen som kan forklare meg litt hva dem gjør, hvordan,hvor lang tid det tar, hvilke bedøvelse og din hvordan du syns det var? Veldig takknemlig for svar.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg vet ikke om detaljer rundt dette, men kjenner en som har sterilisert seg etter 3. barn for lenge siden (25 år). Han syntes inngrepet var kjapt og greit, til tross for legeskrekk. De lager bare et lite snitt, men bedøvelsen varierer nok etter om fyren tåler å se at de skjærer der eller ikke.

Og penisen til han jeg kjenner har fungert utmerket i alle de år, det vet jeg fra hans kone :-) Noen menn er redde for at de blir tørre etterpå, med dette stemmer heller ikke. Så dette venneparet mitt er storfornøyd med et godt sexliv uten prevensjon.

Skrevet

Takk for svar! Vi har 3 barn vi også og synes det er nok. Er livredd for å få flere barn, da jeg hadde et tøft svangerskap og alt holdt på å gå frykteligt galt. Men sitter dem å ser på at dem skjerer i den?? Huff...

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...