Gå til innhold

orgasme eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kansje litt intimt men jeg spør likevel...

Når koser med dildoen så holder jeg på til d blir kjempegodt og pirrende og d kommer en god og varm følelse nedentil. Jeg får ikke noe sprut orgasme eller at det rinner eller noe...er dette en slags orgasme eller hva er d? har lyst på sprut orgasme men jeg klarer det ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner me du er jente... Ikke alle som får sprut orgasme... Får ikke det jeg helder, men det er ikke noe jeg higer etter liksom. Får valig orgasme, rytmiske sammentrekninger... Veit ikkje om den varme følelsen er orgasme, kanskje det er stadiet før orgasme.. Orgasme føles mer som en eksplosjon som går over i rytmiske sammentrekninger, men igjen er vi alle forskjellige.. Men når du he hatt en orgasme så veit du at du har hatt det... =o) Lykke til...

Skrevet

Støtter den siste der...ihvertfall slik min opplevelse er... At når du har en orgasme, så vet du det...

Ellers har heller ikke jeg hatt sprut-orgasme, og er heller ikke noe jeg savner, da jeg har innmari gode orgasmer uten;)

Skrevet

Dette er vel ikke noe man kan oppnå hvis ikke man er født med en vagina som tilsier at man 'ejakulerer' ved orgasme. Såvidt meg bekjent er det en 'feil' som gjør at noen jenter gjør det (for all del, ikke noe negativt, men ikke opprinnelig meningen), og ikke noe man trener seg til eller kan oppnå i spesielle situasjoner.

Skrevet

Der er jeg litt uenig...

Jeg mener på å ha lest at dette er noe du faktisk kan trene deg opp til..

Men der er svært få som mestrer det..

Men skal ikke vedde penger på det da...

Skrevet

Du veit når du får orgasme...Det er ikke alle som får sprut orgasme. Det kan være hvor opphissa du er ol. Noen ganger kan en få det og andre ganger ikke....

Lykke til med sex livet ditt.

Gro

Skrevet

Ja ej meina på å ha hørt at i enkelte "uggabugga"-stamme i afrika so blir jente opplært til å oppnå orgasme og ejakulasjon... Men det kan selfølgelig være oppspinn.. Huska ikkje om det va på en dokumentar eller ka det var ej hørte det...

Skrevet

Ikke alle som får sprut orgasmer, nei.

Men, jeg er en av de heldige som får det og DET er deili det :)

Knis.. *være anonym* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...