Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Gikk fra faren til mitt barn pga han hadde problemer med sinne og agressjon. Familien hans vendte meg ryggen, venner forsvant ( jeg trodde de var gode) og jeg er mye alene. Heldigvis har jeg noen gode venner og litt familie rundt meg-.men sårt likevel. Plutselig ble jeg fortalt løgner om, fremstillt som ett dårlig menneske ( av eksen og fam ) det er ikke måte på. Jeg er nettopp ferdig utdannet og sliter med å få meg relevant arbeid så økonomien er skral-og jeg er virkelig alene. Ja, jeg er ensom-det er godt å få det ut. I en verden der alle har nok med sitt, i en verden der materalisme råder og mennesker bruker deg for egen vinning- hvis ikke dumper de gjerne deg. Du er ikke høy nok! Du er ikke suksessrik nok! Jeg vil ha det perfekte- og helst mer til.. Gå hjem og legg dere hele gjengen, dere vet ikke bedre! Jeg vet. Jeg har vært tro mot meg selv. Jeg har en styrke som bare jeg kjenner til Jeg er stolt over meg selv og det jeg får til - ALENE Jeg ønsker alle enslige forsørgere der ute en riktig god helg:)
Ella28 Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Ha en fin helg du også,og husk at det ordner seg tilslutt for de snille jentene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå