Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Jeg gifter meg på nyåret, vi skal ha et lite selskap med kun de nærmeste, blir vel ca 20 stk. Vi tenkte oss middag, dessert og kaffe/kaker. Vi vurderer å droppe forretten pga at stedet hvor vi skal holde selskapet har en vedlig kjedelig forretts meny. Hadde dere blitt skuffet om dere ikke fikk forrett i et bryllupslag? Er dette et must, el varierer dette?
sussa4 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Vi skal også bare ha et lite bryllup og vi dropper forretten. Tror det varierer litt, men har inntrykk av at det er flere som dropper det når bryllupet er lite.
kokka Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Vanligvis ville jeg nok blitt litt skuffet, men siden du skal ha så lite bryllup, med så få gjester, så synes ikke jeg det er noe must. =)
♥Snulder Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Ei venninne av meg kuttet også forretten pga at de ikke likte noen av valgene de hadde på stedet middagen ble inntatt. Syntes ikke det var noe problem:)
Cat.68 Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Vi droppet forretten. Men var veldig rause med middagen. Alle fikk spise seg god og mett!!
Labbetøs Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Jeg syns ikke det er et problem å droppe forretten, men da ville jeg sørget for at alle fikk spise seg mett til middagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå