Gå til innhold

Må man ha forrett til bryllupsmiddagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gifter meg på nyåret, vi skal ha et lite selskap med kun de nærmeste, blir vel ca 20 stk. Vi tenkte oss middag, dessert og kaffe/kaker.

Vi vurderer å droppe forretten pga at stedet hvor vi skal holde selskapet har en vedlig kjedelig forretts meny.

Hadde dere blitt skuffet om dere ikke fikk forrett i et bryllupslag? Er dette et must, el varierer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også bare ha et lite bryllup og vi dropper forretten. Tror det varierer litt, men har inntrykk av at det er flere som dropper det når bryllupet er lite.

Skrevet

Vanligvis ville jeg nok blitt litt skuffet, men siden du skal ha så lite bryllup, med så få gjester, så synes ikke jeg det er noe must.

=)

Skrevet

Ei venninne av meg kuttet også forretten pga at de ikke likte noen av valgene de hadde på stedet middagen ble inntatt. Syntes ikke det var noe problem:)

Skrevet

Vi droppet forretten. Men var veldig rause med middagen. Alle fikk spise seg god og mett!!

Skrevet

Jeg syns ikke det er et problem å droppe forretten, men da ville jeg sørget for at alle fikk spise seg mett til middagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...