Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Forsvinner småbarnstillegget automatisk dersom man får stønad til barnetilsyn? Pleide å få 700,. i mnd før sammen med barnetrygden. De to siste mnd har jeg ikke fått, men fått 1400,. i støtte til barnepass. Noen som vet hvordan dette er?
mamman&andrea Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Har aldri skjønt meg no på det småbarnstillegget. Men mottar både støtte til barnepass og småbarnstillegg. Det forsvant i sommer, men kom tilbake på høsten. Så er kanskje avhengig om du jobber eller går på skole? Har ikke peiling..Har det vertfall selv om jeg har til barnepass...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Småbarnstillegget skal man få om man får full os frem til barnet er 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå