temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 ... og nå er han bare helskjønn! (som om han ikke har vært det før, liksom...) To tenner midt foran nede i munnen, snubler og detter, kommer seg fram nesten hvor han vil og spiser absolutt alt han finner. Og selv om han har svakt gule og blå merker overalt så er han fortsatt like blid!!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer med 9 mnd Theodor!!! Stor suss fra Hannah:-))
♥Snulder Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Vokser og blir stor!!! Midt i sjarmis-aldern nå!
Urtete Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer med dagen!! 9 måneder gamle mennesker er fantastisk skjønne!!!!!!!!!!!!!!!!! )
Gummelillan Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer så mye!!!! Leonora er klar for date på Kokosbollfabrikken når som helst hun ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Sååå lenge siden jeg har truffet Theodor ;-( Han har sikkert funnet seg ny kjær'ste..... *Snufs* Men mammaen min sier at fisk er det nok av i sjøen ;-))))) Hilsen Jojo
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 gratulerer med jubilanten =0) håper dere feira masse nå da =0)
Ronja65 Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Grattis, grattis. En riktig go klump, det er hva han er:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå