Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 at hun kunne legge hatten bakerst i skapet.i sommer var vi hos svigers og vi var i byen,det var jeg sambo,barna og svigers .Vi skulle møte ei vennine av svigers og hun hadde med seg barnebarnet sitt.barnebarnet til venninen hadde en litt stygg og spesiell solhatt på seg og sviger kommenterte hatten.Venninen sa at hun ikke synest så mye om hatten hun heller,svigermor sa at hun bare kunne miste hatten eller gjemme den bakerst i skapet. Så hvis det er noe jeg ikke finner til våre barn kan hun altså ha gjemt det bort med vilje? Synest det var frekt av sviger å si at hun kunne gjemme det,så da er det lov at viss vi får noe av sviger at vi kaster det eller gjemmer det?det kommer jeg til å gjøre!
Tonita Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 HALLO!!!!!! Hørt om humor? Syns kommentaren var morsom jeg. Håper du ikke tar alt så høytidelig bestandig som du tydeligvis gjorde her. Snakk om å lage problemer av ingenting...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Hehe.... Lærte ikke du om hverken humor eller ironi på skolen, du? Det er ikke rart det er krig i verden, når man ser hvordan enkelte tar på vei for en uskyldig og humoristisk kommentar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå