Gå til innhold

God morgen

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mine gode dibbevenner!

I dag håper jeg og ber om at det ikke kommer altfor dårlige nyheter..... Søster ble ikke operert i går da pusten er så dårlig og de skulle gå inn gjennom munn/svelg og ned i mage, galle og lever. Det blir istedet full narkose idag el mandag. Men, de tok røntgen og ct igår kveld for å prøve å finne ut hva som forgifter henne og svarene kommer idag! Krysser fingre og ben og armer og ører for henne!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Og du..........ha en flott dag og helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til................

gode varme klemmer fra

Skrevet

krysser alt jeg har for at det kommer gode svar i dag.

og at du kan stripe håret hennes i kveld=0)

stoooor helgeklem til deg.

he en kjempefin helg du også =0)

Skrevet

Håper alt går bra, lykke til iallefall XXXXXXXXXXXXXXXXXX-er fingre her også for at søstra di blir bra. Ha ei fin helg!!!! c",)

Skrevet

Takk:-)

Bra blir hun nok ikke, men forhåpentligvis kan de fjerne forgiftningen hun har i kroppen. Hun har kreft - siste stadiet........dessverre....Men vi håper på en jul til - sammen:-)

Skrevet

Vi krysser og krysser... alt vi eier og har!!! Ha en fin dag og helg du også, Klatten!

Skrevet

Håper du også har en fin dag, Klatten!!:-)

Jeg krysser også for dere!!!!!!!!!!!!!XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kjempeklem fra

Skrevet

Har prøvd å lest meg nedover, men hadde desverre ikkje fått med at ho har en alvorlig kreftdiagnose, beklager. Håper at dokke alle får feire jul ilag i år! Sender masse varme tankar og håpar på et under. c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...