Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 ...mine gode dibbevenner! I dag håper jeg og ber om at det ikke kommer altfor dårlige nyheter..... Søster ble ikke operert i går da pusten er så dårlig og de skulle gå inn gjennom munn/svelg og ned i mage, galle og lever. Det blir istedet full narkose idag el mandag. Men, de tok røntgen og ct igår kveld for å prøve å finne ut hva som forgifter henne og svarene kommer idag! Krysser fingre og ben og armer og ører for henne!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Og du..........ha en flott dag og helg!
Blomman Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 lykke til................ gode varme klemmer fra
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 krysser alt jeg har for at det kommer gode svar i dag. og at du kan stripe håret hennes i kveld=0) stoooor helgeklem til deg. he en kjempefin helg du også =0)
Natteravnen* Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Håper alt går bra, lykke til iallefall XXXXXXXXXXXXXXXXXX-er fingre her også for at søstra di blir bra. Ha ei fin helg!!!! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Takk:-) Bra blir hun nok ikke, men forhåpentligvis kan de fjerne forgiftningen hun har i kroppen. Hun har kreft - siste stadiet........dessverre....Men vi håper på en jul til - sammen:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Vi krysser og krysser... alt vi eier og har!!! Ha en fin dag og helg du også, Klatten!
Urtete Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Håper du også har en fin dag, Klatten!!:-) Jeg krysser også for dere!!!!!!!!!!!!!XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Kjempeklem fra
Natteravnen* Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Har prøvd å lest meg nedover, men hadde desverre ikkje fått med at ho har en alvorlig kreftdiagnose, beklager. Håper at dokke alle får feire jul ilag i år! Sender masse varme tankar og håpar på et under. c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå