Gjest Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 å han sover ennå.!!! la seg 21.30 i går.og jeg vekte han for påfyll kl 24.men ville han ha?? nix,det ble 10ml....våkna ikke i natt,og sover som en prins ennå =0) HVA SKJER`A? men,jeg må vekke han jeg....skal på kontroll,så her venter badekaret.. er det ikke typisk.når han endelig sover leeenge,så må han opp... skal bli morro å få vite vekta,hehe =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer! Både med "bursdag" og med sovingen:-) Er det ikke rart? Her styrer vi på for å få litt ekstra nattesøvn, og når det først blir sånn så skjønner vi ingenting........hihihi...... Ha en fin dag!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 takker=)) ja,jeg styra med den sovingen,hehe. men at han plutselig skulle finne på å sove sååå lenge,ja det hadde jeg aldri trodd...håper det skjer igjen,haha helsesøster var ikke fornøyd med vekta...mente han spiste for mye !!! ikke søren om jeg sulter ungen for å få "idealvekta"..!! 6810g og 59,5cm.liten og rund.og min koseklum.BASTA.
♥Snulder Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Grattis! Bare en bitte liten sak enda da jo.....
Urtete Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer med dagen! Noen helsesøstre blir ikke fornøyd før alle barn har idealvekt, idealhøyde, idealhodeomkrets..............., you name it.......... Klart at de har en jobb å gjøre og retningslinjer som de må følge, men det må da være lov å bruke litt sunn fornuft også....?...... Jaja, de fleste av dem er nå flinke, da!! Skal ikke skjære alle over en kam! :-)
Gummelillan Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Høres helt perfekt ut jo ;-) Gratulerer med dagen!!!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 takker. =))) vi feira med ilhyling og stikkpiller her,hehe fikk to vaksiner,og stivkrampesprøyta ble det vondt av. stakkars,aldri hyla så hjerteskjerende.men nå er han i god form. hs mente vel han fikk for mye i målet.han er nettopp begynt å spise mye,så jeg ble litt surleppa ja. alle mine har vært god og runde.men i dag er di akkurat passe. så jeg tar det ikke så hardt =0) var jo så alt for tynn ved fødselen.er godt man har matvett nå ja. 3 mnd...tia raser for fort her.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå