Gå til innhold

Honey, I'm HOME.... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :-)

Endelig tilbake i gamlelandet, DEILIG!!!! Ikke såååå deilig at Jojo er fullstendig døgnvill ;-( Kjenner at akkurat DET er slitsomt, det tok lang tid da vi kom til USA også... Og nå er det enda værre... Gusj! Men det er vel bare å bite tennene sammen og stå han av :-)

Har vært en merkelig ferie mildt sagt... Klarte å havne i klammeri med de jeg bodde hos og endte med å flytte på hotell... Utrolig!! Stor takk til "Mammaen til G & A" som var en reddende engel ;-)))

Sitter enda med en sånn rar følelse ang den hendelsen, at jeg virkelig skulle ende opp i en sånn situasjon... Jaja... :-)

Reiser nordover den 15 des så jeg håper jeg får sjansen til å treffe dere før jeg drar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem kjære!!!

Hyggelig å se nicket ditt igjen her inne:-))

Sprøtt det du har opplevd "over there", men jeg synes du taklet situasjonen aldeles strålende - det skal du ha:-))

Blir hyggelig å se dere igjen og Jojo vel enda flere tenner nå? Hannah har fått 2:-)

Skrevet

Jojo har fortsatt bare to hun ;-)) Tru'kke hun får flere jeg....

Skrevet

Ha ha ha!!!

Stakkars lille jenta........

"All I want for Christmas is my two frontteeth......;-))"

Skrevet

*ler høyt*

Den MÅ jeg bare spille denne jula ;-)))))

Kjempemorsom sang!

Skrevet

Welcommen hæim Bæibi og Jojo! Vi gleder oss til å se dere!

Theodor og

Skrevet

Welcome back- borte bra men hjemme best?

Hvor langt nordover har du tenkt deg??

Skrevet

Velkommen hjem! Godt å se nicket ditt igjen. Hørtes da rimelig tragisk ut det der med klammeriet? Synd at sånn skjer.

Håper vi sees før den 15. da!

Skrevet

Saa bra at du har kommet deg hjem til gamlelandet Babyonboard... Fikk du skiftet om billettene dine? Tenkte paa deg idag gitt, spiste masse broedskiver med Norvegia... Nam det=)

Skrevet

Og jeg har akkurat hatt besøk av henne og Jojo og sett fine bilder av deg og A:-))

Skrevet

He he - fra dib shopping=) Morsom det gitt. Og minsten til Babyonboard maa vaere den mest taalmodige jenta jeg noen gang har moett=) Flink shopper var hun=)

Skrevet

Ja hun er så snill og go!!!

Og blid! Selv om jeg skremte henne så hun hoppet i stolen her idag, men hun bare lo hun;-))

Skrevet

Hehe... Utålmodige og stressete mammaen her bare MÅTTE få et TÅLMODIG barn ;-))))

Noe rettferdighet i verden må det da være ;-)))

Mammaen til G & A, Jeg kom til Washington mandag ettermiddag og reiste hjem til Norge tirsdag ettermiddag. Lurte på om jeg skulle ringe deg men fant ut at det mest sannsynlig bare ble stress ;-)

Har ikke hørt noe mer fra familien.... Men som sagt før, det regna jeg ikke med heller... Hun mener jeg er den som har gjort noe galt og for første gang på 23 år har jeg satt foten ned! Har spist min siste kamel i forhold til den dama!!!

Mamma har heldigvis truffet henne og sett hvordan hun kan være og bra er det, for som hun sa; Ellers hadde hun kanskje lurt på hva som var rett i saken... Klatten fikk lese emailen fra dama og den sier liksom alt.......

Av og til er det rett å bryte med mennesker og i dette tilfellet burde jeg satt foten ned for leeeeeenge siden... Kanskje blir man tøffere når man får barn.....?? ;-)))

Skrevet

Jeg skal nok laaaaangt nord ;-) Helt opp i Finnmark en plass...

Skrevet

Du får komme innom meg den 11 da? Hadde vært koselig å treffe deg og lille go jenta:-)

Skrevet

Det hadde vært koselig det ;-)

Skrevet

Snakk lit med attpåklatten kanskje hun har tenkt seg en tur. Ikke så langt å kjøre nå som det er en tunnel:-)

Skrevet

Er vant til å reise langt vi :-))) Kanskje vi kan ta samme opplegget som da vi var hos Sommerbarn :-)))

Skrevet

Ja. Har ingen anelse hvor mange som kommer, men jeg vet at tonetroll og gumellilan ikke kan. Hadde vært koselig om det kom en liten gjeng:-)

Skrevet

Jeg regner med at jeg kan! Bare setter min lille tålmodige Jojo i bilen og ruller under fjorden og vips så er jeg der ;-)))

Skrevet

låter fint. Regner med at vi møtes rundt 12. Selma62 har også tenkt å ta en tur:-).

Skrevet

Flottings ;-) Same procedure as last time, I presume?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...